Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

GESTIÓ DE PROJECTES DE RECERCA

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 27
Durada presencial 27
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 02/06/2025
Data de finalització del curs 25/06/2025
Data d'inici d'inscripció 24/03/2025
Data de finalització d'inscripció 04/04/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 02/06/2025 09:00 02/06/2025 12:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 04/06/2025 09:00 04/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 09/06/2025 09:00 09/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 11/06/2025 09:00 11/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
5 16/06/2025 09:00 16/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
6 18/06/2025 09:00 18/06/2025 13:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
7 25/06/2025 09:00 25/06/2025 13:00 Aula 1.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Personal d'administració i serveis i contractats amb càrrec a projectes que té encomanada la gestió de projectes i ajudes d'investigació. Personal dels centres i instituts que gestionen les ajudes d'investigació.
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Garcia Bonilla, Guillermo
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Barrachina Celda, Susana
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Rodriguez Barrera, Rosa Maria
  • PDI-Associat/Da Universitari/A
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Tudela Barcelo, Maria Jose
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
  • Calabuig Chafer, Gemma
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
Objectius formatius

La gestió dels projectes d'investigació (en el seu sentit ampli) es troba descentralitzada en els diferents instituts i departaments. Des de fa temps, s'ha fet palès la necessitat de comptar amb personal format que siga coneixedor de la normativa aplicable, les aplicacions utilitzades pels diferents organismes, i la manera de procedir tant per part d'aquests. A més, a causa de la proliferació d'ajudes i a la creixent informatització dels processos, els gestors es troben a vegades perduts i així ens ho han fet saber. D'altra banda, la implantació d'un nou sistema de gestió documental dels documents comptables dels projectes d'investigació en el si de la UV per a possibilitar l'auditoria prèvia dels mateixos requereix per a la seua implantació de facilitar unes certes indicacions i instruccions inicials. En resumen, d'acord amb la legislació aplicable, la responsabilitat sobre l'adequada execució dels projectes correspon en exclusiva als investigadors principals que, en la majoria dels casos, la deleguen en el personal d'administració i servei o de suport a la investigació destinat en les seues unitats o contractats pels projectes. Les conseqüències econòmiques de la correcta execució dels projectes són importants i per això es fa imprescindible establir ponts de col·laboració entre el personal del servei de gestió de la investigació i les persones que efectivament gestionaran els projectes. D'altra banda, a nivell intern, s'han posat a la disposició dels investigadors noves eines que interessaria que conegueren i s'està creant una nova web dels serveis de l'àrea.

Competències que es desenvoluparan

Coneixement de les principals webs a visitar per a estar al dia de les principals novetats.
Maneig bàsic de les aplicacions de les diferents entitats concedents de subvencions així com les pròpies de la UV.
Coneixement d'utilitats específiques de determinades aplicacions de la UV.
Coneixement de les normes comunes relatives a la gestió integral de subvencions.
Identificació de les característiques dels diferents tipus de subvencions per a projectes, col·laboratives i de personal.
Familiarització amb les exigències per a la realització de les sol·licituds, seguiment i justificació dels diferents tipus de subvencions.

Resolució de supòsits pràctics en aplicació de les competències adquirides.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Observacions i aclariments

18 de juny aula 2.1 amb portàtils

Inscripció