Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 17/05/2022 09:30 | 17/05/2022 12:30 | Aula multiusos 1 INTRAS | |
2 | 19/05/2022 09:30 | 19/05/2022 12:30 | Aula multiusos 1 INTRAS | |
3 | 23/05/2022 09:30 | 23/05/2022 12:30 | Aula multiusos 1 INTRAS | |
4 | 25/05/2022 09:30 | 25/05/2022 12:30 | Aula multiusos 1 INTRAS | |
5 | 27/05/2022 09:30 | 27/05/2022 12:30 | Aula multiusos 1 INTRAS |
- Salas Vallina, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives del Pla Estrategic
Millorar el coneixement de l'alumne sobre el temps com a recurs, els seus peculiars característiques i la seva valoració.
•Introduir els conceptes de missió, rols i principis, com a part d'un tot.
•Proporcionar les eines necessàries per a realitzar una planificació adequada, seguint cadascuna de les seves fases.
•Conèixer i aplicar criteris per a establir prioritats en la realització d'activitats.
•Formalitzar un programa d'activitats setmanal.
Bloc temàtic 1. Nocions bàsiques sobre la gestió del temps
- La mal anomenada gestió del temps i els seus beneficis.
- Característiques del temps.
- Valor econòmic del temps.
- Les lleis sobre el temps.
- Quan i per què perdem el temps?.
- Factors que estan en l'origen de la pèrdua de temps.
Bloc temàtic 2. La missió i els objectius
- Qüestió de brúixola no de rellotge.
- La Missió, els Rols i els Principis. - Els objectius.
Bloc temàtic 3. La planificació d'activitats en el temps
- Distinció entre planificació i programació.
- Fonaments de la planificació d'activitats.
- Fases de la planificació.
- La importància d'assumir i complir compromisos amb nosaltres mateixos.
Bloc temàtic 4. Assignant prioritats
- Urgent vs. important.
- La matriu urgència/importància com a eina per a una adequada gestió del temps. - Recomanacions a l'hora d'assignar prioritats.
Bloc temàtic 5. La programació setmanal
- La setmana com a horitzó temporal a hora de programar activitats.
- Defineixi els seus objectius setmanals.
- Formalitzi el seu programa setmanal d'activitats.
- Recomanacions a l'hora d'elaborar el seu programa setmana.
Ser capaç de definir la seva declaració de missió i definir els rols fonamentals que donen sentit a la seva vida.
−Ser capaç de fixar una sèrie d'objectius fonamentals, instrumentals i complementaris, coherents amb la seva declaració de missió.
−Saber com desglossar els seus objectius en la sèrie d'activitats necessàries per a la seva consecució.
−Saber establir prioritats entre les activitats que ha d'afrontar sobre la base de la seva importància relativa.
−Ser capaç de fixar metes setmanals coherents amb la seva declaració de missió i els seus objectius fonamentals o llarg termini, tenint en compte els rols que importen en la seva vida.
−Saber programar les activitats necessàries per a aconseguir aquesta meta, prioritzant-les en funció de la seva importància, i ordenant-les de manera que augmenti la seva eficiència.
Es valorarà la participació activa a l'aula
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.