Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Resolent conflictes: Gestió emocional per a afrontar conflictes de manera assertiva

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 16
Durada presencial 16
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 03/04/2025
Data de finalització del curs 11/04/2025
Data d'inici d'inscripció 14/01/2025
Data de finalització d'inscripció 20/01/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 03/04/2025 10:30 03/04/2025 14:30 Aula 1.1 SFPIE
2 04/04/2025 10:30 04/04/2025 14:30 Aula 1.1 SFPIE
3 10/04/2025 10:30 10/04/2025 14:30 Aula 1.1 SFPIE
4 11/04/2025 10:30 11/04/2025 14:30 Aula 1.1 SFPIE
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

Alma Rodríguez Sánchez

Doctora en Psicologia del Treball i Professora d'Organització d'Empreses de la Universitat Jaume I, experta en psicologia positiva. Assessora a diverses empreses i organitzacions empresarials en matèria de qualitat de vida i benestar.

Objectius formatius

-    Objectiu general:
Conéixer i potenciar les habilitats emocionals adequades per a la resolució positiva de conflictes.

-    Objectius específics:
    Analitzar els diferents tipus de conflicte que poden donar-se en el dia a dia laboral.
    Conéixer els diferents enfocaments i posicions possibles davant un conflicte o problema i les possibles conseqüències. 
    Conéixer el nostre propi estil d'afrontament davant conflictes.
    Conéixer i posar en pràctica les diferents ferramentes i habilitats que existixen per a enfrontar-se a negociacions o conflictes de manera assertiva.

 


 

Continguts

1.    Introducció: Diferents tipus de conflictes, diferents estils d'afrontament, diferents conseqüències.
2.    Autoavaluació: Autoavaluació dels diferents estils d'afrontament davant conflictes o problemes.
3.    Ferramentes: Habilitats socioemocionals per a la gestió assertiva de conflictes.

Competències que es desenvoluparan

1.    Autoconeixement
2.    Treball en equip
3.    Autonomia
4.    Acte-control
5.    Perseverança

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

-    Assistència, almenys, al 85% de les sessions
-    Participació activa a l'aula: 30%
-    Lliurament d'activitats pràctiques: 70%
 

Inscripció