Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

TRAINING SOCIAL AND EMOTIONAL SKILLS FOR EDUCATORS. REDUCING STRESS AND ENCHANCING WELL-BEING.

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + Presencial
Llengua Anglès
Durada total 16
Durada presencial 12
Durada en línia asíncrona 4
Programa PRIDA
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2025-2026
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 03/11/2025
Data de finalització del curs 10/11/2025
Data d'inici d'inscripció 09/09/2025
Data de finalització d'inscripció 18/09/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 03/11/2025 10:00 03/11/2025 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 05/11/2025 10:00 05/11/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 10/11/2025 10:00 10/11/2025 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Tots els perfils
Criteris de selecció
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

 

Professorat UV
  • Schoeps -, Konstanze
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Objectius formatius

Este curs es basa en el model de capacitats de la intel·ligència emocional (Mayer et al., 2016) i té com a objectiu millorar la percepció de les pròpies emocions i les dels altres, desenrotllar habilitats per a comprendre les emocions i el seu impacte en el comportament i les relacions, així com cultivar estratègies per a gestionar eficaçment les emocions en un mateix i en les interaccions interpersonals. La primera sessió es dedica a la "seqüència natural" de l'aprenentatge socioemocional: percebre, comprendre i gestionar les emocions. La segona sessió se centra en l'aprenentatge de competències socials i la seua relació amb l'assertivitat, la resolució de conflictes i l'empatia. En la tercera sessió, s'aplica l'aprenentatge previ per a una gestió de l'estrés més eficaç que facilite el benestar. Les estratègies didàctiques inclouen dinàmiques experiencials, relaxació/meditació, introspecció individual, debats grupals, etc.

Competències que es desenvoluparan

1 Habilitats emocionals: percebre, comprendre i gestionar les emocions
2 Habilitats socials: assertivitat, resolució de conflictes i empatia
3 Habilitats per al maneig de l'estrés i el benestar

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència a les tres sessions presencials i Activitats asíncrones 

Inscripció