Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 03/11/2025 10:00 | 03/11/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 05/11/2025 10:00 | 05/11/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 10/11/2025 10:00 | 10/11/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Schoeps -, Konstanze
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Coordinador/a Curs
Este curs es basa en el model de capacitats de la intel·ligència emocional (Mayer et al., 2016) i té com a objectiu millorar la percepció de les pròpies emocions i les dels altres, desenrotllar habilitats per a comprendre les emocions i el seu impacte en el comportament i les relacions, així com cultivar estratègies per a gestionar eficaçment les emocions en un mateix i en les interaccions interpersonals. La primera sessió es dedica a la "seqüència natural" de l'aprenentatge socioemocional: percebre, comprendre i gestionar les emocions. La segona sessió se centra en l'aprenentatge de competències socials i la seua relació amb l'assertivitat, la resolució de conflictes i l'empatia. En la tercera sessió, s'aplica l'aprenentatge previ per a una gestió de l'estrés més eficaç que facilite el benestar. Les estratègies didàctiques inclouen dinàmiques experiencials, relaxació/meditació, introspecció individual, debats grupals, etc.
1 Habilitats emocionals: percebre, comprendre i gestionar les emocions
2 Habilitats socials: assertivitat, resolució de conflictes i empatia
3 Habilitats per al maneig de l'estrés i el benestar
Assistència a les tres sessions presencials i Activitats asíncrones