Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Què pot fer per tu?

Aquest servei pot servir-te perquè conegues una altra vessant dels teus problemes que ets incapaç de veure en un moment donat i et pot ajudar a neutralitzar les teues angoixes. Et mostra vies per a la seua possible solució.

L'assessoria t'oferirà orientació i assessorament en qüestions psicològiques, sexològiques i psicopedagògiques. També pot donar-te informació sobre les tècniques i el treball psicològic que cal encetar per resoldre o superar un conflicte i recursos per a millorar el rendiment acadèmic.

Què pots preguntar?
  • Qüestions psicològiques que et provoquen ansietat, depressió o dubtes.
  • Qüestions de caire sexual o de parella.
  • Qüestions i problemes relacionats amb l'estudi (estratègies per a la millora del rendiment acadèmic, adquisició de bons hàbits i planificació i organització de l'estudi).
  • Foment de l'autoestima i de la motivació i l'adquisició d'estratègies per a la presa de decisions.

Qui t'assessora?

Persones especialitzades en psicologia clínica, amb formació en sexologia i pedagogia i amb experiència per assessorar-te, orientar-te, donar-te informació i suport psicològic en general.

Com fer ús del servei d’assessorament?

El servei és completament gratuït. Per fer ús del servei, cal concertar cita prèvia:

• Per telèfon, al 963 930 731, dins l'horari d'atenció a estudiants que detallem en el següent epígraf. Si no t'atenen la telefonada, pots deixar un missatge i es posaran en contacte amb tu per concertar una cita.
  • Per correu electrònic (des d'adreces oficials de la Universitat de València @alumni.uv.es): alenar.valencia@gmail.com

Horari d'atenció
Les assessories universitàries estan al teu abast durant tot l'any, excepte el mes d'agost. Et poden atendre:
  • De matí: dimarts i dijous, de 9 a 13 h.
  • De vesprada: dimarts, dimecres i dijous, de 16 a 21 h.