Logo de la Universitat de València Logo del portal

•  Estudiants de la Universitat de València

Taller de llengües i cultures - tardor 2017

profesor  i possarra

Els tallers tindran lloc entre el 16 d'octubre i el 22 de desembre de 2017. Les sessions són de 90 minuts.Són gratuïts i estan oberts a l'estudiantat i el personal treballador de la Universitat de València .Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, són la pròpia de cada taller i el valencià. Trobareu més informació ací.

Data d'actualització: 3 d'octubre de 2017.