Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

Mac OS CATALINA

Com tots els anys Apple llança una nova versió del seu sistema operatiu, aquesta vegada ho ha cridat Catalina. Com ja us suggerim l'any passat, no recomanem que actualitzeu ara com ara el vostre sistema operatiu a aquesta versió, pel mateix motiu de sempre, la possible incompatibilitat de Catalina amb el programari que actualment té la Universitat de València en distribució (aquells que tingueu instal·lada alguna de les nostres llicències, però en general s'aplicaria a tot programari).Espereu a primers d'any, perquè els done temps als fabricants a publicar les versions que suporten Catalina i abans d'actualitzar cerciorar-se que el programari instal·lat és compatible amb Catalina (almenys el nostre programari de treball)

Llista d'enllaços: