Els Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès tenen com a objectiu promoure l’ús adequat del valencià i l’anglès en els treballs acadèmics dels estudiants, fomentar l'ús acadèmic del valencià i estimular l'ús de l'anglès com a eina per a la internacionalització de la Universitat.
Convocatòria de 2025
Destinataris
Estudiantat de la Universitat de València matriculat en el TFG o TFM en el curs 2024-2025.
Requisits
Els treballs de fi de grau (TFG) i de fi de màster (TFM) han d'haver estat elaborats íntegrament i, si és el cas, defensats en valencià o en anglès. La participació en els premis només es pot sol·licitar una vegada elaborat i dipositat el treball.
Termini
Des del 2 de juny fins al 15 d’octubre de 2025. PRÒXIMAMENT
La resolució dels premis es publicarà el dia 28 de novembre en aquesta mateixa pàgina i també en el tauler oficial d'anuncis de la UV.
Dotació econòmica
Un total de 15 premis de 600 € a TFG/TFM en valencià o anglès.
Documentació i sol·licitud
- Resolució, bases i annexos
- Formulari de sol·licitud (s'obrirà el 2 de juny)
Consultes
Consulteu el document de preguntes freqüents. Si encara teniu dubtes, empleneu aquest formulari de consulta.