Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Novetats

Incentius per a l'elaboració de material docent en valencià i anglès

• 12 de de febrer de 2019
Incentius per a l'elaboració de materials docents en valencià i anglès

El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents i per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari. El PDI i PIF de la Universitat que tinga assignada docència en valencià o en anglès en el present semestre o el següent podrà sol·licitar l'incentiu des del 13 de febrer fins a l'1 de desembre de 2019. La quantia dels incentius es calcularà segons la qualitat lingüística i el volum del material, i no passarà de 4.000 € a l'any per sol·licitant.

Més informació i sol·licitud en: www.spluv.es/incentius