Logo de la Universitat de València Logo Servei de Recursos Humans (P.A.S.) Logo del portal

FIPI22-02
Projecte: «Gestió, Conservació, Catalogació i digitalització 3D dels fons geològics i paleontològics del Museu de la Universitat de València d’Història Natural (MUVHN). FIPI22-02»
Estat: Pendent de resolució
FIPI22-01
Projecte: «Gestión integral de los recursos de la Sección de Citometría y Cultivos Celulares de la Unidad Central de Investigación de Medicina de la Universitat de València. FIPI22-01».
Estat: Resultats i proposta
FIPI21-06
Projecte: «Desarrollo de técnicas de análisis y separación de vesículas extracelulares en el servicio de citometría de flujo. FIPI21-06»
FIPI21-05