Logo de la Universitat de València Logo Servei de Recursos Humans (P.A.S.) Logo del portal

FIPI21-01
Projecte: «Desarrollo del entorno Web Center Sites de Oracle del Gestor de Contenidos Web UV y su ecosistema de aplicaciones interactivas, FIPI21-01
FIPI20-33
Projecte: «Recolzament de la gestió de plataformes digitals de difusió de la investigació vinculades al Servei de Publicacions de la Universitat de València. FIPI20-32»
Estat: Resultats i proposta
FIPI20-29
Projecte: «Implementación de nuevas técnicas para la realización de análisis de imagen molecular mediante técnicas de MALDI imaging y estudios de proteómica de expresión diferencial, FIPI20-29».
FIPI19-16
Projecte: «Puesta en marcha y apoyo técnico para el Laboratorio de Radio Frecuencia del IFIC. FIPI19-16».
FIPI19-12
Projecte: Programa Temporal d’investigació: Oficial de Administració INTERREG (FIPI19-12), Programa INTERACTIII-FEDER fase II
FIPI19-13
Projecte: Programa Temporal Expert INTERREG en Gestió (FIPI19-13), Programa INTERACTIII-FEDER fase II.
FIPI19-14
Projecte: Programa Temporal d’investigació: Expert INTERREG en Comunicació (FIPI19-14), Programa INTERACTIII-FEDER fase II.
FIPI19-15
Projecte: Programa Temporal d’investigació: Expert INTERREG en Finances (FIPI19-15), Programa INTERACTIII-FEDER fase II.