Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Facultad de Ciencias Sociales

La Facultat de Ciències Socials ofereix una extensa programació durant tot el mes de març que té com a títol 'Gràcies a les dones serem lliures'.

• 7 de marzo de 2019

Dimarts 5 de març es va desenvolupar la primera de les sessions de la I Jornada Dones i Treball(s) en el Territori. 'De les Franceses de Senija a les estisoradores de Benissa' a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències Socials a les 11 hores. La segona de les sessions, dijous 7 de març a les 16 hores, 'Les espigolaores: la memòria de l’horta de València'.

Dimecres 6 de març a l’esplanada de la Facultat de Ciències Socials hi hagué la intervenció 'Dones i Esport: Subvertint desigualtats de gènere. La classe d’esgrima', a càrrec de Laura Pérez Aguado del Club d’Esgrima.

A la Sala Manuela Ballester de la Facultat de Ciències Socials, des del 7 de març fins el 5 d’abril es podrà visitar l’exposició '(Ó)bulos' a càrrec d'Antonia Carbonell, Nora Pastor, Carmen Cebrián i Pepa Arróniz.

Dimarts 12 de març, a l’esplanada de la Facultat de Ciències Socials a partir de les 10 hores hi haurà dos monòlegs,  'Acaso no soy mujer?' a càrrec de Vivian Ntih i 'Buscando mi yo'.

El 21 de març, a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències Socials, a  les 15.30 hores hi haurà un cinefòrum 'Fragments de realitat de les Dones Refugiades i Exiliades. Exiliades, territoris de memòria i pau' a càrrec de La Colectiva de Mujeres Refugiadas, Exiliadas y Migradas. A continuació es podrà vore la performance  'Rompiendo el silencio desde el exilio. Aportes para la memòria y la construcción de la paz con enfoque de género' a l’esplanada de la Facultat de Ciències Socials.

Finalment, el 26 de març es podrà vore una Peça de dansa interdisciplinària i el 28 de març la performance del grup Magdalenes València. Teatre de les oprimides també a l’esplanada de la Facultat de Ciències Socials.