GIUV2021-490
Aquest grup d'investigació està compost per persones de diferents disciplines o àrees de coneixement com són la logopèdia, psicologia, lingüística, odontologia i neurologia, i que desenvolupen la seva tasca professional en diferents països com són Chile, Portugal, França i , com és clar Espanya, més concretament a València. Tots aquest professionals tenen en comú l'estudi i investigació multi-disciplinària en el àmbit de la Logopèdia, més concretament en els següents: trastorns de la veu i la ressonància, del llenguatge d'etiologia central, alteracions de la parla d'origen orgànic i motricitat orofacial.
No indicada
- Aprofundir en el coneixement de la veu normal, dels trastorns de la veu dorigen orgànic, funcional, psicogènic, veu transgènere (entre altres)
- Conèixer més profundament els trastorns de la ressonància derivats, en gran mesura, per la disfunció velo-faríngia, la seva avaluació i rehabilitació
- Aprofundir en el coneixement de les dificultats de comunicació i del llenguatge de persones amb afàsia i demència
- Conèixer més profundament la relació entre les dificultats de comunicació i del llenguatge de persones amb afàsia i demència i les funcions executives
- Desenvolupar tècniques d'avaluació i tractament dels trastorns de la parla d'etiologia orgànica, anatòmica o estructural
- Trastornos de la voz y la resonancia. L'objectiu d'aquesta línia d'investigació és aprofundir en el coneixement per una banda, dels trastorns de la veu d'origen orgànic, funcional, psicogènic, veu transgènere (entre altres) i per altra, dels trastorns de la ressonància derivats en gran mesura per la disfunció velo-faríngia.
- Trastornos del lenguaje de etiología central. L'objectiu d'aquesta línia d'investigació és aprofundir en el coneixement de les dificultats de comunicació i del llenguatge de persones amb afàsia i demència, i la seva relació amb les funcions executives; desenvolupar test i protocols d'exploració i rehabilitació del llenguatge i la comunicació.
- Alteraciones del habla de origen orgánico. Motricidad orofacial. Aquesta línia d'investigació té dos objectius ben diferenciats: 1. Aprofundir en el coneixement, avaluació i tractament dels trastorns de la parla d'etiologia orgànica, anatòmica o estructural. 2. Aprofundir en el coneixement de la motricitat oro-facial en repòs i associada a diverses activitats.
Nombre | Carácter de la participación | Entidad | Descripción |
---|---|---|---|
Vicente Jose Rosell Clari | Director-a | UVEG-Valencia | Titular d'Universitat |
Equip d'investigació | |||
Teresa Cruz Cervera Crespo | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Titular d'Universitat |
Carmen Corrales Quispiricra | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Estudiant-a de doctorat de la Universitat de València |
Laura Dolz Serra | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Titular d'Universitat |
Jose Antonio Gimenez Costa | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Professor-a Contractat-da Doctor-a |
Carlos Hernández Sacristán | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Catedràtic-a d'Universitat |
Alejandra Jiménez García | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Estudiant-a de doctorat de la Universitat de València |
Agata Lorenzo Cordero | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Estudiant-a de doctorat de la Universitat de València |
Vanessa Maria de Paredes Gallardo | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Titular d'Universitat |
Cristina Peris Hernández | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Estudiant-a de doctorat de la Universitat de València |
Clara Puig Herreros | Col·laborador-a | UVEG-Valencia | Estudiant-a de doctorat de la Universitat de València |
Beatriz Valles González | Col·laborador-a | VEN-UPEL | Investigador-a |
Equip de Treball | |||
Maria Da Assunção Coelho De Matos | Equip de Treball | PRT-UAveiro | Professor-a Titular d'Universitat |
Fernando Gómez López | Equip de Treball | HUPLaFe-Valencia | Metge-ssa |
Ana Paula Machado Goyano Mac-Kay | Equip de Treball | CHL-UFRO | Professor-a Titular d'Universitat |
Silvia Martínez Ferreriro | Equip de Treball | FRA-Univ JJ | Investigador-a |
Jordi Peña-Casanova | Equip de Treball | PSM - Barcelona | Professor-a Emèrit-a |