Logo de la Universitat de València Logo València, Ruta de la Seda Logo del portal

Objectius

  • Definició d'una estratègia turística comptant amb el valor afegit que cadascuna de les entitats aporte. En el cas de la Universitat de València, són partx integrant del projecte, l'Institut Confuci, Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació, Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, Vicerectorat de Cultura, la Facultat de Geografia i Història i la Facultat d'Econòmiques.
  • La recerca, l'anàlisi i l'intercanvi de coneixements així com la innovació que puga redundar en l'optimització d'eines o aplicacions relacionades amb el desenvolupament de nous productes turístics vinculats a la seda.
  • L'intercanvi cultural entre València/Espanya i la resta de cultures de la Ruta de la Seda, especialment amb Xina.
  • Recerca i anàlisi dels factors històrics i recursos vinculats a la seda a la Comunitat Valenciana.
  • Anàlisis d'altres activitats diferents a la seda però que a través del mateix corredor comercial van arribar a Espanya: ceràmica, ventalls, orfebreria, arròs, cítrics.
  • Estructuració d'un producte turístic que impulsi el sector turístic.
  • Disseny d'una estratègia nacional i internacional de promoció turística.
  • Foment de la recerca, la implementació i la difusió de projectes innovadors de base tecnològica en relació amb la ruta de la seda.
  • Suport al desenvolupament d'iniciatives conjuntes per a la millora de la difusió de València, Capital de la seda 2016.