Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Esportistes fent exercici

Triomfs en els CADU de voleibol platja i de taekwondo

Un moment del CADU de voleibol platja.

L’equip de voleibol platja de la Universitat de València va collir podis en el Campionat Autonòmic celebrat la passada setmana a la Universitat d’Alacant. La parella formada per Adrián Pastor i Ismael Luna es va portar l’or i la plata va ser per a l’equip mixt de Sergi Forrat i Laura Julián.

La parella femenina formada per Paula Company i Aurora Ubé va guanyar el bronze.

El CADU de taekwondo celebrat a la UNED també va collir triomfs amb 10 ors, sis plates i nou bronzes.

Data d'actualització: 10 de abril de 2017 13:20.