Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

‘Mascotes’ a Tres Forques (2 de juny, 22.00 h)

Mascotes

Per la teua comoditat, millor si portes la cadira (nosaltres en tenim un nombre limitat)

87 minuts

Cinema d'animació

Versió doblada en valencià

Direcció: Chris Renaud, Yarrow Cheney

Lloc: plaça d'Emili Lluch, València

En un edifici d'apartaments de Manhattan, la vida de Max com a mascota preferida corre perill quan la seua propietària porta a casa un altre gos anomenat Duke, amb qui Max aviat té certes diferències. Però les dues mascotes han de deixar enrere la rivalitat quan s'assabenten que un adorable conillet blanc anomenat Snowball està reclutant un exèrcit d'animals domèstics que han abandonat, decidits a venjar-se de tots els animals domèstics feliços i dels amos.

I més cinema en valencià a la fresca a Tres Forques:

- Ballerina, divendres 9 de juny a les 22.00 h

- Buscant la Dory, divendres 16 de juny a les 22.00 h

Nota: la programació pot patir canvis d'última hora per part de les distribuïdores cinematogràfiques o per raons meteorològiques.

Organitza: 3 Forques, Associació Veïnal i Cultural Tres Forques

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística

Data d'actualització: 2 de juny de 2017 22:00.