Convocatòria d'ajudes per impulsar la igualtat de gènere a la UV

Unitat d'Igualtat UV

Període de l'esdeveniment: De 9 de gener de 2017 a 1 de febrer de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Unitat d'Igualtat

Descripció:

Per sisè any consecutiu la Universitat de València convoca ajudes econòmiques per a l'organització de conferències, jornades i altres actes públics que tinguen la finalitat d’impulsar la igualtat de dones i homes i la visibilitat de les dones en l'àmbit universitari. El termini per lliurar les sol·licituds comença 9 de gener i acaba el proper 1 de febrer i es poden presentar totes les associacions, grups o persones que presten serveis a la Universitat de València.

Organitza:

Unitat d'Igualtat .