Màsters. Curs 2017-2018

Període de l'esdeveniment:
  • De 16 de gener de 2017 a 14 de juny de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.
  • 15 de juny de 2017 de 00:00 a 14:00. Dijous.

Lloc de realització: Servei d'Estudiants

Descripció:

Obert el termini de preinscripció a estudis de màster, dividit en dues fases o períodes. La primera fase romandrà oberta des del 16 de gener fins les 14:00 hores del 15 de juny de 2017 (hora peninsular). Tota la informació del procediment, així com els requisits generals i específics d'accés es poden consultar a la web de la Universitat de València i als portals web de cada màster.

Per exposar qualsevol dubte, podeu contactar a través de postgrado@uv.es o les xarxes socials.

Organitza:

Servei d'Estudiants.