Obert el termini d'inscripció per a 84 Beques Santander-CRUE-CEPYME

Imatge d'estudiants

Període de l'esdeveniment: De 1 de febrer de 2012 a 28 de febrer de 2012. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 08:00 a 22:00.

Lloc de realització: Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València

Descripció:

Estudiants de la Universitat de València podran beneficiar-se d'una de les 84 Beques Santander-CRUE-CEPYME concedides per a aquest curs acadèmic i que tenen com objectiu augmentar la col·laboració de les empreses amb la Universitat i facilitar la posterior inserció professional dels estudiants que les realitzen. Les pràctiques seran gestionades a través de la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València (ADEIT).

Les beques, que tenen una durada de tres mesos i compten amb una dotació econòmica de 1.800 euros, 600 euros mensuals, poden ampliar-se fins a tres mesos més, a instància de l'empresa d'acollida, i s'han de realitzar entre els mesos de març a setembre de 2012. Els estudiants que vulguen participar en aquesta iniciativa han d'estar matriculats en qualsevol titulació de la Universitat de València i haver superat el 50 per cent dels crèdits necessaris per a obtenir el seu títol

Pel que fa a les empreses, aquestes deuen autònoms o pymes amb menys de 250 treballadors i el volum dels quals de negocis anual no excedisca de 50 milions d'euros o el balanç general dels quals anual no supere ho 43 milions d'euros.

Tant empreses com estudiantes han de formalitzar la inscripció en el següent enllaç: www.becas-santander.com i els estudiants, a més, emplenar la sol·licitud de pràctiques de ADEIT en: www.adeit.uv.es/pf/inscripciones.

Organitza:

Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València.

www.adeit.uv.es

Contacta: informacion@adeit.uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )