University of Valencia logo Logo Blasco Ibáñez Campus Management Unit Logo del portal

  1. Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.
  2. Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.
  3. Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24h.
  4. Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.
  5. Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.
  6. Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.
  7. Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern.
  8. Percentatge d'estades del professorat convidat organitzades en la data prevista.
  9. Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d'Investigació.
  10. Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l'organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI.
  11. Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats.
  12. Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d'investigació.

 

Atenció a persones usuàries

Servei 1: Atendre totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries, així com  orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.

Compromís 1: Atendre adequadament totes les demandes d'informació formulades per les persones usuàries.

Indicador 1: Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 0 0  
2020 0 0  
2021 0 0  
2022 0 0  
 

 

 

Pujar

Gestió d'espais

Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l'oferta del curs acadèmic (OCA).

Compromís 2: Traslladar en un termini de 24 hores els comunicats d'incidències relatius als recursos informàtics i audiovisuals situats en les aules (ordinador, videoprojector i megafonia...).

Indicador 2: Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules.

Fórmula: [Nombre de comunicats d'incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d'incidències rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa
2019 100 35 / 35 0  
2020 100 35 / 35 0  
2021 97,56 40 / 41 -2,44  
2022 100 88/88 0  
2023 100 39/39    
Indicador 2
Indicador 2

 

 

 

Pujar

Gestió d'espais

Servei 3: Gestionar la reserva d'espais, disponibles tras l'OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d'acord amb les finalitats pròpies de la UV.

Compromís 3: Respondre en un termini de 24 h sobre la disponibilitat o no de l'espai d'ús docent no reglat sol·licitat a través del formulari del web emplenat correctament amb una antelació de 48h.

Indicador 3: Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24 h.

Fórmula: [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d'espais] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2019 69,49 82 / 118 -30,51 Peticions internes que es proposen i que finalment no es duen a terme. Necessitat de contrastar la informació sobre disponibilitat d'aules amb facultats que ocupen els nostres espais (perquè no estan actualitzades les dades en l'aplicació informàtica corrresponent. Canvis de personal en la Unitat. Desitgem manifestar que les persones usuàries no han manifestat cap queixa de la nostra manera de procedir. Dades parcials i estimades.
2020 82,86 29 / 35 -17,14 Peticions internes que es proposen i que finalment no es duen a terme. Necessitat de contrastar la informació sobre disponibilitat d'aules amb facultats que ocupen els nostres espais (perquè no estan actualitzades les dades en l'aplicació informàtica corrresponent. Canvis de personal en la Unitat. Desitgem manifestar que les persones usuàries no han manifestat cap queixa de la nostra manera de procedir. Dades parcials i estimades.
2021 97,22 105 / 108 -2,78 Cal rebre informació d'altres serveis.  
2022 99,08 215/217 -0,92 Cal rebre informació d'altres serveis.  
2023 100 252/252 0    

 

Indicador 3
Indicador 3

 

 

Pujar

Gestió d'espais

Servei 4: Gestionar la cessió temporal d'espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d'execució pressupostària vigent.

Compromís 4: Respondre en un termini de 72 hores sobre la disponibilitat o no de l'espai i donar el seu pressupost, comptador des de la data en què es dispose de totes les dades correctes.

Indicador 4: Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais.

Fórmula: [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d'espais rebudes] x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Observacions
2019 66,67 18 / 27 -33,33 Peticions externes: Entre d'altres causes, necessitat de demanar informació a empreses externes (neteja, seguretat, manteniment) per a l'elaboració del pressupost. Necessitat de sol·licitar informació sobre espais disponibles a facultats del campus (per insuficiència d'espais, o per conveniència d'espais pròxims). Variacions freqüents en les peticions. Canvis de personal. Les entitats/empreses externes que ens han contactat no han manifestat cap queixa de la nostra manera de procedir. Dades parcials i estimades. Supeditat a resposta de empreses externes de serveis de la UV.
2020 83,33 15 / 18 -16,67 Peticions externes: Entre d'altres causes, necessitat de demanar informació a empreses externes (neteja, seguretat, manteniment) per a l'elaboració del pressupost. Necessitat de sol·licitar informació sobre espais disponibles a facultats del campus (per insuficiència d'espais, o per conveniència d'espais pròxims). Variacions freqüents en les peticions. Canvis de personal. Les entitats/empreses externes que ens han contactat no han manifestat cap queixa de la nostra manera de procedir. Dades parcials i estimades. Supeditat a resposta de empreses externes de serveis de la UV.
           
2021 97,92 47 / 48 -2,08 Cal rebre informació d'altres serveis i empreses.  
2022 100 52/52 0    
2023 100 61/61 0    
Indicador 4
Indicador 4

 

 

Pujar

Suport Institucional

Servei 5: Prestar suport al desenvolupament d'activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com:

  • Donar curs als acords de Mesa de Campus.
  • Suport a les eleccions i altres actes institucionals.
  • Registre electrònic.
  • Gestió d'accés al pàrquing del personal amb vinculació laboral.

Compromís 5: Activar el 100% de sol·licituds de targetes de pàrquing en un termini de 24 h, sempre que es dispose de les dades correctes.

Indicador 5: Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h.

Fórmula: [Nombre d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes d'activació de pàrquing] x 100.
Meta: 100%
Unitats: %

 

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa Futura millora Observacions
2019 96,88 93 / 96 -3,12   Revisarem els nostres procediments de registre per tal de poder oferir dades més exactes, donat que la immensa majoria es resolen en un termini inferior a les 24 hores (moltes d'elles immediatament ja que es fan de manera presencial) Dades parcials i estimades.
2020 96,15 100 / 104 -3,85   Revisarem els nostres procediments de registre per tal de poder oferir dades més exactes, donat que la immensa majoria es resolen en un termini inferior a les 24 hores (moltes d'elles immediatament ja que es fan de manera presencial) Dades parcials i estimades.
2021 96,26 438 / 455 -3,74 Errada humana.   Incloses respostes negatives per no complir requisits.
2022 98,85 430/435 -1,15 Fallada aplicació informàtica.    
2023 100 369/369 0      

 

Indicador 5
Indicador 5

 

 

Pujar

Consergeria

Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions:

  • Control d'obertura /tancament i custòdia de claus.
  • Recepció i distribució del correu.
  • Difondre informació d'interès (cartells, dates d'exàmens i campanyes).
  • Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts.
  • Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.

Compromís 6: Dur a terme l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació de interès en el termini o horari establert en cada cas.

Indicador 6: Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d'informació d'interès.
Meta: Evolució negativa
Unitats: queixes

 

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 0 0  
2020 0 0  
2021 0 0  
2022 0 0  
2023 0 0  

 

Indicador 6
Indicador 6

 

 

Pujar

Suport als instituts de blasco ibáñez

Servei 7: Proporcionar suport administratiu als òrgans de govern dels Instituts i ERIS en la gestió d'informes, comunicats i reunions per a desenvolupar la seua activitat.

Compromís 7: Atendre adequadament els requeriments d'informació dels òrgans de govern dels instituts i ERIS.

INDICADOR 7: Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes relatives a la prestació de suport als òrgans de govern
Meta: Menor o igual que l'any anterior
Unitats: queixes

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 0 0  
2020 0 0  
2021 0 0  
2022 0 0  
2023 0 0  

 

Indicador 7
Indicador 7

 

Pujar

Suport als instituts de blasco ibañez

Servei 8: Organitzar l'estada del professorat convidat en la Universitat de València.

Compromís 8: Facilitar en la data prevista els desplaçaments i l'estada al professorat convidat.

INDICADOR 8: Percentatge d'estades del professorat convidat organitzades en la data prevista.

Fórmula: (Nombre d'estades del professorat convidat organitzades en la data prevista / Total d'estades organitzades) x 100
Meta: 100%
Unitats: %

Any Valor Numerador / denominador Desviació Causa de la desviació negativa
2019 100 122 / 122 0  
2020 100 11 / 11 0  
2021 --      
2022 100 86/86 0  
2023 100 101/101 0  

 

Indicador 8
Indicador 8

 

Pujar

Suport als instituts de blasco ibañez

Servei 9: Recopilar i enregistrar tota l'activitat investigadora duta a terme pel PDI per a l'elaboració de la Memòria d'Investigació dels Instituts i ERIS.

Compromís 9: Posar a disposició del Servei d'Investigació tota la documentació relativa a les Memòries d'Investigació dels Instituts i ERIS, segons el calendari previst. Sempre que el PDI lliure tota la documentació de la seua activitat investigadora abans del termini establert.

INDICADOR 9: Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d'Investigació

Fórmula: Sí / No (Sí = 1, No = 0)
Meta: Valor = 1 (sí = 1)
Unitats: Sí = 1, No = 0

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 1 0  
2020 1 0  
2021 1 0  
2022 1 0  
2023 1 0  

 

Indicador 9
Indicador 9

 

Pujar

Suport als instituts de blasco ibañez

Servei 10: Donar suport administratiu a l'organització de jornades, congressos i conferències dirigides pel PDI dels Instituts i ERIS.

Compromís 10: Tramitar adequadament els requeriments administratius relacionats amb l'organització de jornades, congressos i conferències organitzades pel PDI.

INDICADOR 10: Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l'organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives a l'organització de jornades, congressos i conferències organitzades pel PDI
Meta: Menor o igual que l'any anterior
Unitats: queixes

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 0 0  
2020 0 0  
2021 0 0  
2022 0 0  
2023 0 0  

 

Indicador 10
Indicador 10

 

Pujar

Suport als instituts de blasco ibañez

Servei 11: Donar suport al Servei d'Estudiants i Escola de Doctorat en relació als processos vinculats amb màsters i doctorats adscrits als Instituts d'Investigació de Blasco Ibáñez, que inclou preinscripció, intercanvi interuniversitari, tramitació d'expedients de doctorat (dipòsit i defensa de la tesi).

Compromís 11: Lliurar al Servei d'Estudiants i Escola de Doctorat tota la documentació requerida per a l'adequada tramitació dels expedients de màster i doctorat en el termini previst en el calendari acadèmic.

INDICADOR 11: Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats.

Fórmula: Mitjana de l'ítem ponderada per nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala Liker 5 (1: Molt en desacord... 5: Molt d'acord). Ítem: "En general, estic satisfet/a amb el lliurament de la documentació dels Instituts de Blasco Ibáñez".
Meta: Major o igual que l'any anterior
Unitats: escala d'1 a 5

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 4,50 -0,50 Disposem de dues respostes i ens han donat un 4 i un 5.
2020 4,50 0 Disposem de dues respostes i ens han donat un 4 i un 5.
2021 5 0,50  
2022 5 0  
2023 5 0  

 

Indicador 11
Indicador 11

 

Pujar

Suport als instituts de blasco ibañez

Servei 12: Tramitar els expedients dels projectes d'investigació vinculats a convenis, contractes i subvencions sol·licitats pel Servei d'Investigació i PDI adscrit als Instituts i ERIS.

Compromís 12: Garantir la resolució de tots els expedients dels projectes d'investigació d'acord amb la normativa aplicable.

INDICADOR 12: Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d'investigació.

Fórmula: Sumatori del nombre de queixes admeses relatives a l'administració dels expedients dels projectes d'investigació
Meta: Menor o igual que l'any anterior
Unitats: queixes

Any Valor Desviació Causa de la desviació negativa
2019 0 0  
2020 0 0  
2021 0 0  
2022 0 0  
2023 0 0  

 

Indicador 12
Indicador 12