University of Valencia logo Logo Blasco Ibáñez Campus Management Unit Logo del portal

 

Indicador 2020 2021 2022 2023 Unitats
1 Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. 0 0 0 0 queixes
2 Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. 100 97,56 100 100 %
3 Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24h. 82,86 97,22 99,08 100 %
4 Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais. 83,33 97,92   100 100  %
5 Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. 96,15 96,26 98,85 100 %
6 Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries. 0 0 0 0 queixes
7 Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern. 0 0 0 0 queixes
8 Percentatge d'estades del professorat convidat organitzades en la data prevista. 100 -- 100 100 %
9 Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d'Investigació 1 1 1 1 Sí = 1, No = 0
10 Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l'organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI. 0 0 0 0 queixes
11 Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats. 4,50 5 5 5 escala d'1 a 5
12 Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d'investigació. 0 0 0 0 queixes