| 1 Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. |
0 |
0 |
0 |
0 |
queixes |
| 2 Percentatge de comunicats d'incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. |
100 |
97,56 |
100 |
100 |
% |
| 3 Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d'espais en el termini de 24h. |
82,86 |
97,22 |
99,08 |
100 |
% |
| 4 Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d'espais. |
83,33 |
97,92 |
100 |
100 |
% |
| 5 Percentatge d'activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. |
96,15 |
96,26 |
98,85 |
100 |
% |
| 6 Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l'obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d'informació d'interès de les consergeries. |
0 |
0 |
0 |
0 |
queixes |
| 7 Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern. |
0 |
0 |
0 |
0 |
queixes |
| 8 Percentatge d'estades del professorat convidat organitzades en la data prevista. |
100 |
-- |
100 |
100 |
% |
| 9 Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d'Investigació |
1 |
1 |
1 |
1 |
Sí = 1, No = 0 |
| 10 Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l'organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI. |
0 |
0 |
0 |
0 |
queixes |
| 11 Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats. |
4,50 |
5 |
5 |
5 |
escala d'1 a 5 |
| 12 Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d'investigació. |
0 |
0 |
0 |
0 |
queixes |