Castellano
English
Directori
Facultats i Escoles
Departaments
Serveis
Instituts Investigació i ERI
Grups d'Investigació
Altres estructures
Consell de Direcció
Altres òrgans d'Universitat
Fundacions i entitats associades
Càtedres institucionals
Cercador de Persones
Plànols
Directori telefònic
Emergències i Seguretat
User
ENTORN D'USUARI UV
Seu electrònica UV
Registre General
Tauler Oficial d'anuncis UV
Aula Virtual
Perfil de contractant
Twitter
Facebook
Youtube
Menú
El centre
Presentació
Carta de Serveis
Ubicació i contacte
Normatives
Gestió de certificats
Contacta
Organigrama
Formació
El SFPIE
Documentació
Formació per àrees PDI/PI/PIF
Formació per programes PDI
Formació per àrees PAS
Formació per programes PAS
FIPU Formació Inicial Professorat Universitari
PAD - Pla d'Actualització Docent
PRIDA - Pla de Recerca, Internacionalització i Docència en Anglès
Gestió de certificats
Vídeos d'autoaprenentatge
Innovació educativa
La Unitat d'Innovació Educativa
Convocatòries d'innovació educativa
Convocatòries MOOC
Utilitats i revistes d'innovació
Serveis Multimèdia
Jornades d'Innovació Educativa
ESTIC
Qualitat
Novetats de Qualitat
La Unitat de Qualitat
Qualitat dels estudis
Qualitat del professorat
Qualitat dels serveis
Enquestes
Centre de Formació i Qualitat "Sanchis Guarner"
>
+ Vídeos
> Carpe Diem, un modelo de aprendizaje para promover el cambio
Carpe Diem, un modelo de aprendizaje para promover el cambio
Carpe Diem, un modelo de aprendizaje para promover el cambio, en NANEC 2011-12
AFEGITS RECENTMENT
Ajudes per al desenvolupament de projectes d'innovació educativa 2020-21
S'obri el període per a realitzar les enquestes d'avaluació del professorat
Enquestes d'avaluació docent
Incipit. Curso básico de lengua y cultura latinas
La garantía de la calidad y los nuevos criterios y directrices europeos (ESG 2015): La perspectiva de los centros.
Sessió informativa sobre la protecció de dades i el nou model d'avaluació de l'activitat docent
Sessió Informativa sobre el manual per a l'avaluació de l'activitat docent (DOCENTIA)
Procedimiento de evaluación externa para el seguimiento de enseñanzas universitarias de doctorado
Anterior
Següent
Destacats