Objectius:

• Establir vincles de treball i col·laboració entre la Facultat d’Economia i els Centres, professors i alumnes de Cicles Formatius i Batxillerat.
  • Fomentar i estimular l'activitat emprenedora.
  • Premiar la iniciativa i creativitat, mitjançant la presentació d'un projecte d'empresa.
  • Potenciar el desenvolupament d'habilitats com l'observació, l'assumpció de riscos, presa de decisions, resolució de conflictes, la sensibilitat social, el respecte al medi ambient i el treball en equip.

Característiques:

El Projecte consistirà en la presentació d'un treball, realitzat per un equip entre 3 i 4 estudiants, dirigits per un professor/tutor de cicles formatius i Batxillerat. En el Projecte s'exposarà i explicarà una idea i un projecte de negoci.

Guia del concurs projecte empresarial

Participants:

Hi poden participar alumnes matriculats en cicles formatius de grau superior i de batxillerat de la Comunitat Valenciana.

L'Organitza:

Facultat d’Economia. Comissió de Cooperació amb Secundària

Hi Col.laboren:

• Delegació per a la Incorporació a la Universitat (Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística i Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa)
  • Cátedra "Excelencia y Desarrollo en Emprendimiento: de estudiante a empresario"
  • Cátedra "Finanzas internacionales" del Banco de Santander.

Data d'Inscripció i Presentació de Projectes:

És condició necessària per a l'acceptació dels treballs que es presente la fitxa d'inscripció al concurs.

El termini d'inscripció i de presentació de projectes és del 13 de gener al 28 de març de 2018, a la secretaria de la Facultat d'Economia (planta baixa).

Avaluació dels projectes

La Facultat d’Economia nomenarà una comissió avaluadora i qualificadora dels projectes. L'avaluació dels projectes serà anònima. La comissió estarà presidida pel degà o degana de la Facultat d’Economia, o persona que delegue, i la integraran professors de la Facultat d’Economia i membres de les institucions que financen el concurs.

Tots els projectes presentats seran analitzats per la comissió avaluadora, que seleccionarà els 10 projectes finalistes. Cadascun d'aquests treballs serà mostrat públicament, al vestíbul de la Facultat d’Economia, per l'equip que l’haurà elaborat, mitjançant pòsters, panells informatius o qualsevol altre mitjà que l'equip considere oportú. Entre aquests projectes, se’n seleccionaran els tres que obtindran premi.

Exposició de projectes finalistes

• L'exposició dels projectes finalistes es farà al vestíbul de la Facultat d’Economia de la Universitat de València, el 10 de maig de 2018, a les 10.00 hores.
  • El lliurament de premis es celebrarà a la Facultat d´Economia de la Universitat de València, el 10 de maig de 2018 a les 14:00 hores al Saló de Graus de la Facultat d’Economia.

Hi estan convidats tots els professors i alumnes dels cicles formatius de grau superior i batxillerat.

Altres requisits

La participació en aquest concurs implica l'acceptació íntegra de les seues bases i de la decisió inapel•lable de la comissió avaluadora, a la qual correspon resoldre qualsevol dubte i reclamació no previstes en aquesta convocatòria.

Projectes finalistes

Galeries fotogràfiques: