Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

L’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV) organitza l'esdeveniment de divulgació sobre ciència de dades “Stat Wars: El despertar de les dades”, una forma divertida que l’estudiantat de Batxillerat coneguen la importància de l'estadística i l'anàlisi de dades en el món actual.

Es tracta d'una xarrada d'aproximadament 1 hora de durada en la qual l’estudiantat aprendrà, a través de vídeos, divertides presentacions i jocs, com és el paper que juguen les dades en nostra (nova) forma de relacionar-los amb el món.

Les xarrades es realitzaran durant els mesos d'abril i maig, de manera acordada amb els centres i en la mesura en què les sol·licituds rebudes s'ajusten als recursos disponibles.

Per a més informació i/o sol·licituds pot contactar amb nosaltres a través del correu actosetse@uv.es, abans del 13 d'Abril de 2018.

Coordinació:

David-Valentín Conesa Guillén

Departament d'Estadística i Investigació Operativa

*Per a qui està dirigida l'activitat?

Encara que en el futur podria estar també indicada per a l'ESO, en aquests moments està dirigida per a l’estudiantat de primer i segon de batxillerat. Es donarà preferència als de segon en cas d'impossibilitat de realitzar l'activitat en tots els centres.

No obstant açò aquesta xerrada s'impartirà dins de les activitats de EXPOCIÈNCIA 2018 que se celebrarà el pròxim 26 de maig de 2018 en les instal·lacions de la ETSE-UV.
Pots consultar la informació sobre aquesta i més activitats en: https://www.pcuv.es/Expociencia2018/presentacio

* Quin és el preu de l'activitat?

El desplaçament de la persona que realitze l'activitat des de València. S'haurà de remunerar el desplaçament d'acord amb el llistat oficial del Ministeri, que és de 0.19 euros el Km. Per als llocs propers, s'estableix un mínim de 50 euros per a gratificar a la persona encarregada.

* En quin idioma serà l'activitat?

En castellà o valencià segons disponibilitat.

* Hi haurà un ordre per a seleccionar en quins llocs es realitzarà l'activitat? En quants llocs es realitzarà l'activitat?

Dependrà de la demanda i de la capacitat de les persones a càrrec de l'activitat, per la qual cosa es prioritzarà per recepció de la sol·licitud. De tota manera, es guardarà un històric perquè els instituts que no tinguen l'activitat aquest curs, puguen realitzar-ho en el curs següent.

* Quantes xerrades poden ser en una visita?

En principi una, però podrien arribar a ser dos si la persona que va a l'institut té disponibilitat.

* Quin és la durada?

La durada estaria entorn als 55 minuts perquè càpiga en els horaris dels centres.

* Quin és la grandària del grup d'assistents?

No hi ha problema en què siguan diversos grups grans sempre que càpiguen bé a la sala on es realitze.