Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

OBJECTIUS: D'una banda, es pretén dur a terme un treball coordinat entre un grup de professors  d'ensenyament secundari i d'Universitat. D'altra banda, es persegueix motivar als estudiants de secundària cap al treball experimental en ciència de dades, introduint els mètodes i tècniques d'avantguarda d'aquest camp multidisciplinari: matemàtiques, estadística, informàtica, intel·ligència artificial, salut i negoci.

CONTINGUTS:

DADES, INTEL·LIGÈNCIA, SALUT,  INDÚSTRIA, NEGOCI... UN CÒCTEL GUANYADOR

Aquest taller proposa un circuit d'exemples que utilitzen el tractament de dades i la intel·ligència artificial en diferents àmbits d'aplicació. Els alumnes i les alumnes podran interactuar amb aquests casos pràctics i coneixeran els fonaments que hi ha darrere de les tècniques de ciència de dades utilitzades.

STAT WARS i I'Imperi de les dades

En aquest taller farem una passejada intergalàctica per l'imperi de les dades.  Què són? On i com s'aconsegueixen? Per a què s'usen? Veurem quantes dades regalem diàriament en Internet i, sobretot, en les xarxes socials. Aprendrem com es desxifra i s'aprofita la informació darrere d'aquestes dades servint-nos de la estadística i el seu llenguatge: la probabilitat.

PARTICIPANTS: Estudiants de tecnologia, informàtica, matemàtiques, tecnologia industrial i/o física i química de 4 d'ESO, 1º i 2º de Batxillerat i de Cicle Formatiu de Grau Superior.

COORDINADOR: Francisco Grimaldo Moreno

DATA D'INSCRIPCIÓ:  del 15 d'octubre al 5 de novembre de 2018

DATA I LLOC DE REALITZACIÓ: Setmana del 14 al 18 de Gener de 2018. Cada grup vindrà un dia que li serà assignat per l'organització.

HORARI: 9:30-13:30

INFORMACIÓ: http://www.uv.es/etse