Castellano
English
Directori
Facultats i Escoles
Departaments
Serveis
Instituts Investigació i ERI
Grups d'Investigació
Altres estructures
Consell de Direcció
Altres òrgans d'Universitat
Fundacions i entitats associades
Càtedres institucionals
Cercador de Persones
Plànols
Directori telefònic
Emergències i Seguretat
User
ENTORN D'USUARI UV
Seu electrònica UV
Registre General
Tauler Oficial d'anuncis UV
Aula Virtual
Perfil de contractant
Twitter
Menú
Qui som?
Presentació
Carta de serveis
Ubicació i contacte
Membres
Equipament
Projectes
Projectes actuals
Projectes finalitzats
Publicacions
Publicacions per personal investigador
Activitats
10 aniversari
Cursos de formació
Xarrades
Newsletter
Reunions científiques
Doctorat
Web específica del doctorat
Tesis llegides
Transferència i innovació
Productes tecnològics
Jornades de Transferència
Recursos
Inici
>
Projectes
> Resultat de la cerca
Resultat de la cerca
Resultats de la cerca
71 resultats
Lectoescriptura i desenvolupament en la societat de la informació
Fer front al desafiament de PISA 2003: anàlisi, avaluació i instrucció de les habilitats de lectura de PISA
Estudi comparatiu de dues experiències de formació en l’àmbit de les dificultats de lectura: una anàlisi dels canvis educatius generats per la instrucció
Estudio comparativo de dos experiencias de formación en el ámbito de las dificultades de lectura: Un análisis de los cambios educativos generados por la instrucción
Interacció professor-alumnes i comprensió de textos. Un estudi sobre l’ús de textos i problemes matemàtics en el currículum ordinari
Lectura i dislèxies en castellà (MEC-06-SEJ2006-06712)
Llibre i lectura infantil i juvenil en el context valencià: 1930-1983 (GV06/001)
Resolució de problemes aritmètics: Influència de les ajudes textuals
Comitès que valoren i recomanen llibres per a infants i joves. Una investigació sobre l’experiència de la Fundación para el Fomento de la Lectura, Fundalectura (Colòmbia)
As literaturas infantís e xuvenís do marco ibérico. A súa influencia na formación literaria e lectora (LIJMI) (HUM2005-23895-E/FILO)
El paper de la similitud ortogràfica, fonològica i semàntica en el processament lèxic (SEJ2005-05205/EDU)
Xarxa d’Investigació i Formació: Llenguatge i Cervell (UE-05-MRTM-CT-2004-512141)
Anterior
Següent
1
2
3
4
5
6