-
04/07/24
Xarrada ERI - Marina Pi: "Integració d'informació multimodal durant la conducció: anàlisi experimental i avaluació de possibles aplicacions" -
17/06/24
Xarrada ERI - Irene Lacruz: "La implicació dels problemes de somni en el funcionament executiu i les dificultats d'aprenentatge en xiquets amb TEA i sense discapacitat intel·lectual" -
24/05/24
Xarrada ERI - Teresa Civera: "Factors que modulen els ERP durant el reconeixement visual de paraules" -
10/05/24
Xarrada ERI - Gorka Ibaibarriaga: "L'impacte de l'escriptura manual i al teclat en l'aprenentatge de lletres i paraules en la infància: Implicacions per al desenvolupament de la lectura" -
03/05/24
Xarrada ERI - Joe Magliano: "Examinant el marc del lector acadèmic competent en contextos postsecundaris" -
26/04/24
Xarrada ERI - Romane Dahan: "Exposició dels models d'integració cognitiva i comprensió en la lectura de còmics" -
12/04/24
Xarrada ERI - Francesca Zermiani: "El trencaclosques de les diferències individuals a la represa durant la lectura interrompuda" -
05/04/24
Xarrada ERI - Gemma Lluch: "Continguts, formes, usos i impactes dels bookstagrammers i booktokers, a partir d'una revisió dels estudis" -
23/02/24
Xarrada ERI - Valeria Riveros: "Sóc un lector de temporada: estudi qualitatiu sobre la interconnexió entre la identitat i les pràctiques lectores voluntàries en anglès com a llengua estrangera" -
05/12/23
Xarrada ERI - Simone van der Maeden: "Pràctiques docents a l'aula de llengua i literatura: L'eficàcia de l'ús de dispositius digitals i el paper del format de lectura percebut pels alumnes" -
08/11/23
Xarrada ERI - Philipp Marten: "Qapito a la pràctica: Fins a quin punt són eficaços els materials de formació per reforçar la resistència a la desinformació en el context escolar?" -
28/09/23
Xarrada ERI - Ymkje Haverkamp: "Efectes de la multitasca multimèdia en el processament integrador i la comprensió integrada de documents múltiples: Com abordar estudis multitasca en un context experimental?" -
16/09/23
Xarrada ERI - Mario Romero: "Diferències en el volum de la matèria grisa associades a l'ús de pantalles en adults joves" -
19/05/23
Xarrada ERI - Clara Soberats: "Processament del significat de les frases en adults neurotípics i amb síndrome de Williams: evidències electroencefalogràfiques i conductuals" -
05/05/23
Xarrada ERI - Matías Núñez: "“Qui va dir què?” La lectura intertextual als estudiants d'ingrés a la Universitat de la República: diagnòstic i intervencions didàctiques"