-
23/06/25
Xarrada ERI - Inka Romero-Ortells: "Atenció visual en vídeos subtitulats: distribució de la mirada i processament en L2" -
09/06/25
Xarrada ERI - Xavier Mínguez-López: "Fomenten els llibres multiculturals la competència intercultural? Creences del professorat i de l’alumnat sobre la interculturalitat" -
02/06/25
XARRADA ERI – Madalin Deliu: "Creences motivacionals i habilitats lectores: quin paper té la mentalitat de creixement en els reptes de l’alfabetització?" -
12/05/25
Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" -
07/04/25
Xarrada ERI - Maria Niskakoski: "Reading difficulties among young people in secondary education - how accurately can DigiLukiseula identify them?" -
24/03/25
Xarrada ERI - Anna Paola Fallaci: "A multidimensional approach to investigate how knowledge changes when reading" -
09/03/25
Xarrada ERI - Anna Bondar: "Facilitant la recopilació de dades de moviments oculars multilingües per a la investigació en processament del llenguatge humà i automàtic" -
24/02/25
Xarrada ERI - Anna-Sophia Dersch: "Mesura i refutació de conceptes erronis sobre psicologia educativa en professors en formació i en exercici" -
17/02/25
Xarrada ERI - Inmaculada Fajardo: "Preferència ull-boca durant la percepció de la parla en xiquets amb Trastorn de l’Espectre Autista" -
12/02/25
ERI Lectura col·labora amb U. Memphis organitzant Cognitive Science Seminar -
11/02/25
Xarrada ERI - John Sabatini - Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning -
13/11/24
Xarrada ERI - Jacqueline Troncoso: "Impacte de l'ensenyament de prompts en Intel·ligència Artificial Generativa: un estudi comparatiu entre escriptura d'integració de resums informatius i resums persuasius en estudiants de secundària" -
13/11/24
Xarrada ERI - Fàtima Rahim: "Fomentar la integració de textos múltiples en l'Educació Primària, quin tipus d'instrucció i recursos en les tasques han de proporcionar els docents?" -
13/11/24
Xarrada ERI - Nadina Gómez: "Mites en Educació: Creences Errònies entre Docents en Formació i proposta de treball amb literatura científica" -
04/07/24
Xarrada ERI - Marina Pi: "Integració d'informació multimodal durant la conducció: anàlisi experimental i avaluació de possibles aplicacions"