-

27/10/25
Xarrada ERI - Angelica Ronconi: "Digital-Savvy or Lost in Transition? How Digital Media Influence Early Adolescents’ Learning in the Classroom" -

13/10/25
Xarrada ERI - Oscar Skovdahl: "Can elaborative feedback benefit high school students’ reading comprehension? – Insights from a long-term intervention study" -

26/09/25
Xarrada ERI - Chiara Magurno: "CLAIRE: A Conversational Agent for Deep Reading in the Digital Age" -
.jpg)
22/09/25
Xarrada ERI - Monika Szczygieł: "How Much Mathematics Is There in Math Anxiety? A Model of the Predictors of Math Anxiety in Childhood, Adolescence, and Adulthood" -

23/06/25
Xarrada ERI - Inka Romero-Ortells: "Atenció visual en vídeos subtitulats: distribució de la mirada i processament en L2" -
.jpg)
09/06/25
Xarrada ERI - Xavier Mínguez-López: "Fomenten els llibres multiculturals la competència intercultural? Creences del professorat i de l’alumnat sobre la interculturalitat" -
.png)
02/06/25
XARRADA ERI – Madalin Deliu: "Creences motivacionals i habilitats lectores: quin paper té la mentalitat de creixement en els reptes de l’alfabetització?" -
.png)
12/05/25
Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" -

07/04/25
Xarrada ERI - Maria Niskakoski: "Reading difficulties among young people in secondary education - how accurately can DigiLukiseula identify them?" -
.png)
24/03/25
Xarrada ERI - Anna Paola Fallaci: "A multidimensional approach to investigate how knowledge changes when reading" -

09/03/25
Xarrada ERI - Anna Bondar: "Facilitant la recopilació de dades de moviments oculars multilingües per a la investigació en processament del llenguatge humà i automàtic" -

24/02/25
Xarrada ERI - Anna-Sophia Dersch: "Mesura i refutació de conceptes erronis sobre psicologia educativa en professors en formació i en exercici" -

17/02/25
Xarrada ERI - Inmaculada Fajardo: "Preferència ull-boca durant la percepció de la parla en xiquets amb Trastorn de l’Espectre Autista" -

12/02/25
ERI Lectura col·labora amb U. Memphis organitzant Cognitive Science Seminar -

11/02/25
Xarrada ERI - John Sabatini - Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning





