Jornades de Lectura Fácil de la Generalitat Valenciana

Jornades de Lectura Fàcil de la Generalitat Valenciana

13/05/18

L'ERI-Lectura celebrarà els pròxims 18 i 19 de maig de 2018 les “Jornades de Lectura Fàcil de la Generalitat Valenciana” a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València. Les Jornades reuniran representants d'entitats de referència de diferents sectors, nacionals i internacionals. Segueix-nos! #LecturaFàcilValència

logo E-READ

Comprenem pitjor quan llegim en format digital que en paper

01/05/18

El passat 28 d'abril de 2018 va aparèixer al diari El País un resum del projecte recent de la ERI Lectura sobre la lectura en format digital i en paper. https://elpais.com/ccaa/2018/04/27/valencia/1524820599_547084.html El que segueix és l'entrevista completa per al diari, que va aparèixer resumida en l'article final.

[Llegir més]

    Jarkko Hautala

    Estada de recerca del Dr. Hautala, de la University of Jyväskylä

    28/03/18

    L'investigador post-doctoral Jarkko Hautala, de la University of Jyväskylä, ha fet una estada de treball a la ERI Lectura de dues setmanes durant el febrer de 2018. El Dr. Hautala presentar en les xerrades de la ERI el treball del seu grup de recerca sobre GraphoLearn, una eina informàtica per treballar la lectura en nens amb dislèxia i altres dificultats lectores. Així mateix, el Dr. Hautala va treballar estretament amb el professor Ladislao Salmerón en l'anàlisi d'un estudi sobre les competències digitals dels alumnes amb dificultats lectores i d'atenció. Aquesta col•laboració s'emmarca dins del projecte europeu COST E- Read del qual la ERI Lectura forma part.

    Gemma Lluch

    Participació a la Jornada 'Presente y futuro del libro y la lectura'

    01/03/18

    El passat 27 de febrer va tenir lloc a la Biblioteca Nacional de Madrid la Jornada Present i futur del llibre i la lectura, en què va participar la professora de la ERI Lectura Gemma Lluch. A la taula rodona Com llegim? la professora Lluch va parlar sobre els canvis introduïts per les noves tecnologies en l'hàbit lector, i ha insistit en la idea de treballar conjuntament amb les famílies per generar hàbits lectors eficaços, allunyats dels patrons d'interacció compulsiva impulsats per algunes aplicacions digitals.

    [Llegir més]

      Imagen de simulador de conducción

      Nuevo proyecto sobre legibilidad de señales de tráfico

      07/02/18

      ¡Seguimos de enhorabuena! La ERI-Lectura ha recibido financiación de la Dirección General de Tráfico en la "Convocatoria de subvenciones destinadas al desarrollo de proyectos de investigación en el área de tráfico, movilidad y seguridad vial". Con esta financiación, podremos desarrollar el proyecto titulado: "Evaluación del uso de mensajes bimodales para facilitar la adquisición de la información del tráfico en conductores con y sin dificultades en la lectura." Necesitamos participantes con y sin dificultades en la lectura. ¿Quieres participar? Haz clic en el enlace más abajo:

      [Llegir més]

       
       
      Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies