L'ERI Lectura de la Universitat de València brilla en el Rànquing Mundial dels Millors Científics 2024
3 de de gener de 2025
Pantalles a l’aula: per a què? Entrevista a Hoy por Hoy València
27 de de setembre de 2024
Poden els missatges auditius ajudar a processar la informació de trànsit durant la conducció autònoma?
17 de de febrer de 2023
Eines d'investigació de l'ERI-Lectura?
21 de d’octubre de 2021
Quines eines utilitzem per a investigar sobre lectura en l'ERI-Lectura?
GRABACIÓ
Nadina Gómez
Gênesson Lima
Marina Pi
Laura Royo
Noemi Skrobiszewska
Marta Vergara
EDICIÓ I MUNTATGE
Pablo Delgado
DIRECCIÓ
ERI Lectura, Universitat de València
www.uv.es/lectura
MÚSICA ‘Simple’, from iMovie (Apple Inc.)
IMATGES
Icono EEG 1: Natalie Doud, CC BY, vía thenounproject.com
Icono EEG 2: Anne Brielman, CC BY, vía thenounproject.com
Ondas EEG 1: autor desconocido, vía pxfuel.com
Ondas EEG 2: Andrii Cherninskyi, CC BY-SA, vía Wikimedia Commons
Icono velocímetro: autor desconocido, vía freepng.es
Reflejo corneal: Z22, CC BY-SA, vía Wikimedia Commons
Libros: autor desconocido, vía pxfuel.com
Señales de tráfico: M. Peinado, CC BY, vía ficlkr.com
Valencia, 21 de Octubre de 2021
COM CITAR
ERI Lectura (2021). Herramientas de investigación de la ERI Lectura [Vídeo]. Disponible en: https://links.uv.es/erilec/herramientasinvestigacion
Doctorat en Lectura i Comprensió
21 de d’octubre de 2021
Programa de Doctorat en Lectura i Comprensió: Testimonis d'egresades
DIRECCIÓ:
ERI Lectura, Universitat de València
www.uv.es/lecturaINTERVENEN:
Yolanda Martín
Marian Serrano-Mendizábal
Charo Sánchez
Arantxa García
Nadina Gómez
Maite AmatEDICIÓ I MUNTATGE:
Noemi Skrobiszewska
Marian Serrano-MendizábalMÚSICA:
Feeling of Sunlight (from the album Electronic - Upbeat Danosongs)València, 21 d'octubre de 2021
Com citar:
ERI Lectura (2021). Programa de Doctorado en Lectura y Comprensión: Testimonios de egresadas [Vídeo]. Disponible en: https://links.uv.es/erilec/videodoctoradoegresadasParlar amb un mans lliures mentre conduïm dificulta la lectura de text en senyals de trànsit?
18 de de desembre de 2020
El confinament va canviar l'ús i la percepció d'Internet de les persones amb Discapacitat Intel·lectual i de les seues famílies?
7 de d’octubre de 2020
Dificultats d’aprenentatge i inclusió: reptes (i solucions) per al futur
2 de de setembre de 2020
Conferència virtual, University College of London, 10-12 d’agost del 2020
Pots llegir-ho per mi? Versions auditives de panells de missatge variable per a conductors amb i sense dislèxia
3 de de juny de 2020
Hàbits lectors durant el confinament de la COVID-19
23 de de maig de 2020
#covid19HábitosLectura