Xarrada ERI - Angelica Ronconi: "Digital-Savvy or Lost in Transition? How Digital Media Influence Early Adolescents’ Learning in the Classroom" Xarrada ERI - Angelica Ronconi: "Digital-Savvy or Lost in Transition? How Digital Media Influence Early Adolescents’ Learning in the Classroom" 27/10/25 31 de octubre de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Oscar Skovdahl: "Can elaborative feedback benefit high school students’ reading comprehension? – Insights from a long-term intervention study" Xarrada ERI - Oscar Skovdahl: "Can elaborative feedback benefit high school students’ reading comprehension? – Insights from a long-term intervention study" 13/10/25 17 de octubre de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Chiara Magurno: "CLAIRE: A Conversational Agent for Deep Reading in the Digital Age" Xarrada ERI - Chiara Magurno: "CLAIRE: A Conversational Agent for Deep Reading in the Digital Age" 26/09/25 3 de octubre de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
L'ERI-Lectura de la Universitat de València destaca al Rànquing Mundial dels Millors Científics 2025 L'ERI-Lectura de la Universitat de València destaca al Rànquing Mundial dels Millors Científics 2025 26/09/25 Des de l'ERI-Lectura, volem felicitar dos dels nostres principals investigadors, Manuel Perea i Ladislao Salmerón, a qui han inclòs de nou al prestigiós Ranquing of the World Scientists: Wold's Top...[Llegir més]
Xarrada ERI - Monika Szczygieł: "How Much Mathematics Is There in Math Anxiety? A Model of the Predictors of Math Anxiety in Childhood, Adolescence, and Adulthood" Xarrada ERI - Monika Szczygieł: "How Much Mathematics Is There in Math Anxiety? A Model of the Predictors of Math Anxiety in Childhood, Adolescence, and Adulthood" 22/09/25 25 de setembre de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Primer esdeveniment de JURE DocMornings UV: 23 de setembre Primer esdeveniment de JURE DocMornings UV: 23 de setembre 04/09/25 El primer esdeveniment de JURE DocMornings tindrà lloc el 23 de setembre a les 9:30 h.[Llegir més]
Llançament d’una nova iniciativa: JURE DocMornings UV crea un espai per a investigadors en etapes inicials Llançament d’una nova iniciativa: JURE DocMornings UV crea un espai per a investigadors en etapes inicials 04/09/25 Llançament de JURE DocMornings UV, una iniciativa liderada per estudiants que té com a objectiu empoderar els investigadors en etapes inicials, fomentant una comunitat segura, inclusiva i solidària...[Llegir més]
Newsletter de juliol de 2025 de l'ERI Lectura Newsletter de juliol de 2025 de l'ERI Lectura 16/07/25 [Llegir més]
Xarrada ERI - Inka Romero-Ortells: "Atenció visual en vídeos subtitulats: distribució de la mirada i processament en L2" Xarrada ERI - Inka Romero-Ortells: "Atenció visual en vídeos subtitulats: distribució de la mirada i processament en L2" 23/06/25 27 de juny de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: castellà.[Llegir més]
Xarrada ERI - Xavier Mínguez-López: "Fomenten els llibres multiculturals la competència intercultural? Creences del professorat i de l’alumnat sobre la interculturalitat" Xarrada ERI - Xavier Mínguez-López: "Fomenten els llibres multiculturals la competència intercultural? Creences del professorat i de l’alumnat sobre la interculturalitat" 09/06/25 13 de juny de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: castellà.[Llegir més]
XARRADA ERI – Madalin Deliu: "Creences motivacionals i habilitats lectores: quin paper té la mentalitat de creixement en els reptes de l’alfabetització?" XARRADA ERI – Madalin Deliu: "Creences motivacionals i habilitats lectores: quin paper té la mentalitat de creixement en els reptes de l’alfabetització?" 02/06/25 6 de juny de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: castellà.[Llegir més]
Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" 12/05/25 16 de maig de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]