Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" 12/05/25 16 de maig de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Maria Niskakoski: "Reading difficulties among young people in secondary education - how accurately can DigiLukiseula identify them?" Xarrada ERI - Maria Niskakoski: "Reading difficulties among young people in secondary education - how accurately can DigiLukiseula identify them?" 07/04/25 11 de abril de 2025. 13:00 h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Anna Paola Fallaci: "A multidimensional approach to investigate how knowledge changes when reading" Xarrada ERI - Anna Paola Fallaci: "A multidimensional approach to investigate how knowledge changes when reading" 24/03/25 28 de març de 2025. 13:00 h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Anna Bondar: "Facilitant la recopilació de dades de moviments oculars multilingües per a la investigació en processament del llenguatge humà i automàtic" Xarrada ERI - Anna Bondar: "Facilitant la recopilació de dades de moviments oculars multilingües per a la investigació en processament del llenguatge humà i automàtic" 09/03/25 14 de març de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Newsletter de febrer de 2025 de l'ERI Lectura Newsletter de febrer de 2025 de l'ERI Lectura 01/03/25 [Llegir més]
Xarrada ERI - Anna-Sophia Dersch: "Mesura i refutació de conceptes erronis sobre psicologia educativa en professors en formació i en exercici" Xarrada ERI - Anna-Sophia Dersch: "Mesura i refutació de conceptes erronis sobre psicologia educativa en professors en formació i en exercici" 24/02/25 28 de febrer de 2025. 13:00h. Sessió presencial i per Zoom (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglès.[Llegir més]
Xarrada ERI - Inmaculada Fajardo: "Preferència ull-boca durant la percepció de la parla en xiquets amb Trastorn de l’Espectre Autista" Xarrada ERI - Inmaculada Fajardo: "Preferència ull-boca durant la percepció de la parla en xiquets amb Trastorn de l’Espectre Autista" 17/02/25 21 de febrer de 2024. 13:00 h. Sessió presencial i per Zoom (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: espanyol.[Llegir més]
ERI Lectura col·labora amb U. Memphis organitzant Cognitive Science Seminar ERI Lectura col·labora amb U. Memphis organitzant Cognitive Science Seminar 12/02/25 L'ERI Lectura de la Universitat de València té el plaer d'anunciar una propera sèrie de seminaris titulada The Many Faces of Assessment: From Accountability to Social Justice, que tindrà lloc durant...[Llegir més]
Xarrada ERI - John Sabatini - Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning Xarrada ERI - John Sabatini - Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning 11/02/25 El proper dijous 30/01 el professor John Sabatini de la Universitat Memphis impartirà la xerrada "Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning". La xerrada serà de 11.00-13.00, a la sala...[Llegir més]
Estada Prof. Xavier Mínguez en Universitat d'Harvard Estada Prof. Xavier Mínguez en Universitat d'Harvard 10/02/25 El professor Xavier Mínguez López es troba realitzant una estada a la Universitat de Harvard, concretament, a la Harvard Graduate School of Education.[Llegir més]
Xarrada ERI - Jacqueline Troncoso: "Impacte de l'ensenyament de prompts en Intel·ligència Artificial Generativa: un estudi comparatiu entre escriptura d'integració de resums informatius i resums persuasius en estudiants de secundària" Xarrada ERI - Jacqueline Troncoso: "Impacte de l'ensenyament de prompts en Intel·ligència Artificial Generativa: un estudi comparatiu entre escriptura d'integració de resums informatius i resums persuasius en estudiants de secundària" 13/11/24 15 de novembre de 2024. 13:00h. Sessió en línia. Idioma: espanyol.[Llegir més]
Xarrada ERI - Fàtima Rahim: "Fomentar la integració de textos múltiples en l'Educació Primària, quin tipus d'instrucció i recursos en les tasques han de proporcionar els docents?" Xarrada ERI - Fàtima Rahim: "Fomentar la integració de textos múltiples en l'Educació Primària, quin tipus d'instrucció i recursos en les tasques han de proporcionar els docents?" 13/11/24 13 de desembre de 2024. 13:00h. Sessió en línia. Idioma: espanyol.[Llegir més]