Xarrada ERI - Inka Romero-Ortells: "Atenció visual en vídeos subtitulats: distribució de la mirada i processament en L2" Xarrada ERI - Inka Romero-Ortells: "Atenció visual en vídeos subtitulats: distribució de la mirada i processament en L2" 23/06/25 27 de juny de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: castellà.[Llegir més]
Xarrada ERI - Xavier Mínguez-López: "Fomenten els llibres multiculturals la competència intercultural? Creences del professorat i de l’alumnat sobre la interculturalitat" Xarrada ERI - Xavier Mínguez-López: "Fomenten els llibres multiculturals la competència intercultural? Creences del professorat i de l’alumnat sobre la interculturalitat" 09/06/25 13 de juny de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: castellà.[Llegir més]
XARRADA ERI – Madalin Deliu: "Creences motivacionals i habilitats lectores: quin paper té la mentalitat de creixement en els reptes de l’alfabetització?" XARRADA ERI – Madalin Deliu: "Creences motivacionals i habilitats lectores: quin paper té la mentalitat de creixement en els reptes de l’alfabetització?" 02/06/25 6 de juny de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: castellà.[Llegir més]
Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" Xarrada ERI - Christian Tarchi: "EMILE, a gamified approach to improve critical reading in secondary school students" 12/05/25 16 de maig de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Maria Niskakoski: "Reading difficulties among young people in secondary education - how accurately can DigiLukiseula identify them?" Xarrada ERI - Maria Niskakoski: "Reading difficulties among young people in secondary education - how accurately can DigiLukiseula identify them?" 07/04/25 11 de abril de 2025. 13:00 h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Anna Paola Fallaci: "A multidimensional approach to investigate how knowledge changes when reading" Xarrada ERI - Anna Paola Fallaci: "A multidimensional approach to investigate how knowledge changes when reading" 24/03/25 28 de març de 2025. 13:00 h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Xarrada ERI - Anna Bondar: "Facilitant la recopilació de dades de moviments oculars multilingües per a la investigació en processament del llenguatge humà i automàtic" Xarrada ERI - Anna Bondar: "Facilitant la recopilació de dades de moviments oculars multilingües per a la investigació en processament del llenguatge humà i automàtic" 09/03/25 14 de març de 2025. 13:00h. Sessió presencial i en línia (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglés.[Llegir més]
Newsletter de febrer de 2025 de l'ERI Lectura Newsletter de febrer de 2025 de l'ERI Lectura 01/03/25 [Llegir més]
Xarrada ERI - Anna-Sophia Dersch: "Mesura i refutació de conceptes erronis sobre psicologia educativa en professors en formació i en exercici" Xarrada ERI - Anna-Sophia Dersch: "Mesura i refutació de conceptes erronis sobre psicologia educativa en professors en formació i en exercici" 24/02/25 28 de febrer de 2025. 13:00h. Sessió presencial i per Zoom (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: anglès.[Llegir més]
Xarrada ERI - Inmaculada Fajardo: "Preferència ull-boca durant la percepció de la parla en xiquets amb Trastorn de l’Espectre Autista" Xarrada ERI - Inmaculada Fajardo: "Preferència ull-boca durant la percepció de la parla en xiquets amb Trastorn de l’Espectre Autista" 17/02/25 21 de febrer de 2024. 13:00 h. Sessió presencial i per Zoom (Sala M204, Facultat de Psicologia i Logopèdia). Idioma: espanyol.[Llegir més]
ERI Lectura col·labora amb U. Memphis organitzant Cognitive Science Seminar ERI Lectura col·labora amb U. Memphis organitzant Cognitive Science Seminar 12/02/25 L'ERI Lectura de la Universitat de València té el plaer d'anunciar una propera sèrie de seminaris titulada The Many Faces of Assessment: From Accountability to Social Justice, que tindrà lloc durant...[Llegir més]
Xarrada ERI - John Sabatini - Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning Xarrada ERI - John Sabatini - Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning 11/02/25 El proper dijous 30/01 el professor John Sabatini de la Universitat Memphis impartirà la xerrada "Using Scenario-Based Assessments to Measure Deep Learning". La xerrada serà de 11.00-13.00, a la sala...[Llegir més]