-
24/03/23
Xarrada ERI - Laura Gil: "Exemple de Transferència: Desenvolupament del Programa Entrelínies per a la millora de la comprensió lectora d'alumnat de Secundària" -
25/02/23
Xarrada ERI - Carmen Ferrer-Pérez: "Estrès, noves tecnologies i hàbits de lectura en població universitària: influència sobre la comprensió lectora i el rendiment acadèmic" -
21/01/23
Xarrada ERI - Macarena García-González: "La literatura infantil, els temes difícils i els nostres adultismes" -
13/01/23
Xarrada ERI - Ángel Valenzuela: "On llig i per què escric? Anàlisi del mitjà de lectura, les tasques d'escriptura i les funcions executives en el procés de producció textual i en la qualitat del text produït en tasques d'integració" -
04/01/23
Xarrada ERI - Inma Fajardo: "L'alumnat amb Trastorn de l'Espectre Autista 'llegeix entre línies'" -
25/11/22
Xarrada ERI - Terje Throndsen: "Números que fan por (i com l'ansietat per les matemàtiques afecta el seu rendiment)" -
18/11/22
Xarrada ERI - Encarna Pascual: "Què llig actualment l’alumnat de Secundària?" -
01/10/22
Xarrada ERI - Dalila Forni: "Llegint llibres il·lustrats més enllà dels estereotips de gènere" -
01/10/22
Xarrada ERI - Lalo Salmerón: "Alfabetització digital d'estudiants amb discapacitat intel·lectual" -
01/10/22
Charla ERI - Gaia Spicciarelli: "Com afecta el soroll al rendiment cognitiu dels xiquets amb necessitats addicionals d'aprenentatge: un estudi preliminar" -
10/07/22
Charla ERI - Marian Serrano-Mendizábal, Ruth Villalón, M. Ángeles Melero y Belén Izquierdo: "Millorar la comprensió a través de la tecnologia: el paper de l'ensenyament d'estratègies" -
10/06/22
Xarrada ERI - Cheyenne Dosso: "Compensació d'exploració-explotació a la cerca web: efectes del context de cerca i coneixement previ del domini" -
31/05/22
Charla ERI - Xavi Mínguez: "La interculturalidad en la literatura infantil y juvenil" -
21/09/21
Charla ERI Lectura - Juliana do Amaral: "Comparing the effectiveness of study strategies on comprehension, retention and learning from L2 texts" -
21/09/21
Charla ERI Lectura - Gênesson Johnny Lima Santos: "Estrategias (meta)cognitivas de lectura en la comprensión del texto multimodal por lectores no convencionales: un estudio a la luz de la Complejidad"