-
26/03/21
Xarrada ERI - Holly Joseph: "Reading comprehension in children who speak English as an additional language" -
08/03/21
Xarrada ERI - Kathrin Hohmann: "The development of reading acquisition literacy skills in bilingual German-Spanish children: An analysis of precursors and influential variables" -
01/02/21
Xarrada ERI - Lale Khorramdel: "Using diagnostic classification models for examining PISA's Collaborative Problem Solving" -
26/01/21
Seminari Online "Journal Publication" Ivar Bråten 2021 -
20/01/21
Xarrada ERI - Gaia Spicciarelli: "Dynamic Assessment as an early predictor of reading and writing abilities in Italian first graders: The Verbal Learning project" -
13/01/21
XARRADA ERI: "Projecte NATDAH: Perfil d'habilitats pragmàtiques en xiquets amb TDAH" -
09/12/20
Xarrada ERI - Nadina Gómez-Merino: "Reading in Students with Deafness: An Eye-movement Research." (Online. Idioma: anglès) -
11/11/20
Xarrada ERI - Alba Rubio: "Self-explanation versus question-answering: Differences in processing and effectiveness for learning complex conceptual knowledge" (Xarrada online. Idioma: anglès) -
28/10/20
Xarrada ERI - Mauro Mediavilla i José García Clavel: "El paper dels pares en el desenvolupament de la competència lectora dels seus fills." (Xarrada online. Idioma: espanyol) -
07/10/20
Xarrada ERI - Vicenta Ávila i Pablo Delgado: "Ús i percepció d'Internet de les persones amb discapacitat intel·lectual i els seus familiars: canvis durant el confinament per COVID-19 "(Xarrada online. Idioma: espanyol) -
24/07/20
Charla ERI - Lidia Altamura: Estudio sobre la relación entre hábitos lectores y comprensión lectora (Charla online. Idioma: español) -
08/07/20
Charla ERI - Ladislao Salmerón: "Video-blogs en educación secundaria: efectos en distracción y comprensión" (Charla online. Idioma: español) -
12/03/20
Xarrada per Daniel Sanabria - Reptes de la Ciència davant la "Crisi de Credibilitat": L'exemple de la Psicologia i la Neurociència Cognitiva -
04/03/20
Xarrada ERI - Marina Pi-Ruano: Do auditory messages favour response accuracy to variable message signs? (Sala M204 - Idioma de la xarrada: Anglès) -
19/02/20
Xarrada ERI - Federica Natalizi: Cognitive effort in noise (Idioma de la xarrada: Anglès)