Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

La representació de cada curs, a càrrec d’un/a delegat/da i/o sots-delegat/da, correspondrà a l’alumnat que cursa el nivell acadèmic de cada grau. La seua elecció té un període de vigència d’un any acadèmic. Per a la seua elecció, des dels vice-deganats d’Estudis i Comunicació i Participació es convocarà cada curs, al mes d’octubre, la presentació de candidatures per part de l’alumnat.

En cas de candidatures úniques, es procedirà a la designació de la persona. Quan hi haja més d’una proposta, es plantejarà l’opció d’un sistema de delegat/da i sots-delegat/da, o bé es realitzarà una votació entre l’alumnat de curs, sempre en horari lectiu i en una assignatura on estiga matriculat tot el grup. Quan algun curs no compte amb persones voluntàries per a la candidatura, des de Deganat s’optarà per triar per sorteig a la persona que assumirà aquesta responsabilitat.

L’actual equip deganal ha volgut impulsar aquesta figura de representant de curs perquè contribueix de manera positiva en el tractament de possibles incidències que es produeixen en el desenvolupament del curs acadèmic. Així mateix, a canalitzar de forma més efectiva la participació de l’alumnat.

Representants del curs 2021-2022

Calendari

Elecció i designació de representants de curs: Octubre

Període de vigència: Curs acadèmic

 

Tasques

1) Comunicar al curs les informacions que transmeten els i les docents coordinador(e)s del respectiu nivell, de manera presencial o a través de la creació de grups que permeten una comunicació digital instantània i àgil. Així mateix seran responsables de la moderació d’aquests canals de comunicació.

2) Recollir les peticions i demandes del curso sobre qüestions acadèmiques i fer-les arribar als i les coordinadors/es de curs.

3) Recollir les peticions i demandes del curso sobre qüestions d’organització i/o espais i fer-les arribar als vice-deganats d’Estudis de Grau i Participació i Comunicació.

 

Contactes per l’estudiantat delegat de curs:

Assemblea de Representants d’Estudiants de la FFTIC: adrfftic@uv.es

Dolors Palau Sampio (Vicedegana de Comunicació i Participació)

dolors.palau@uv.es

Sergio Maruenda Bataller (Vicedegà d’Estudis de Grau)

sergio.maruenda@uv.es