Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Logo del portal

Si tens algun anunci o informació a publicar al web o a les pantalles de la FFTiC cal que ho faces arribar a l’equip audiovisual, amb un email a audiofil@uv.es

Instruccions per a publicar informació

1) Pantalles d’entrada de la FFTIC

Data: Entre 7 i 10 dies abans de la celebració de l’acte

ARXIU 1 – CARTELL

Característiques tècniques: disposició horitzontal del cartell anunciador, amb fotmat 1920x1080 ppp.

2) Web de la FFTiC

Data: Entre 7 i 10 dies abans de la celebració de l’acte. El web només té capacitat per a 7 novetats: es prioritzarà per arribada de la proposta i la data de celebració de l’acte.

Enviament:

- ARXIU 1 - TEXT

Característiques del text: Tenint en compte les limitacions de la plantilla del web i per agilitzar el treball de l’equip d’Audiofil, cal preparar l’enviament considerant:

• Títol: Màxim 8-10 paraules
  • Resum: Màxim 40 paraules
  • Desenvolupament [Llegir més]: Màxim 300-400 paraules
  • Idiomes: Cal enviar el text en valencià/castellà/anglès (o un tercer idioma de referència de l’activitat organitzada).
  • Opcional: link a altres webs (si es vol ampliar informació)

- ARXIU 2 - IMATGE

Imatge: És imprescincible incloure en l’enviament una imatge per a incloure (cartell, fotografía de la persona que realitza la conferencia, imatge de recurs…). Molt important, per a reproduir-se amb qualitat ha de tindre: 540x378 píxels

- ARXIU 3 - PROGRAMA