INSTRUCCIONS PER A PUBLICAR INFORMACIÓ EN LES PANTALLES I EL WEB DE LA FACULTAT DE FILOLOGIA, TRADUCCIÓ I COMUNICACIÓ
1. PANTALLES D'ENTRADA
Enviar a: audiofil@uv.es
Data: entre 7 i 10 dies abans de la celebració de l'acte
- ARXIU 1: CARTELL
Característiques tècniques: 1920x1080 píxels amb una resolució de 72 ppp, en disposició horitzontal
2. WEB DE LA FACULTAT
Enviar a: audiofil@uv.es
Data: entre 7 i 10 dies abans de la celebració de l'acte. El web només té capacitat per a 6 novetats: es prioritzarà per arribada de la proposta i la data de celebració de l'acte.
Enviament:
- ARXIU 1 - DOCUMENT DE TEXT
Característiques del text: tenint en compte les limitacions de la plantilla del web i per agilitzar el treball de l'equip d'Audiofil, es prega preparar l'enviament considerant:
Títol: màxim 8-10 paraules
Resum: màxim 40 paraules
Desenvolupament [Llegir més]: màxim 300-400 paraules
Idiomes: cal enviar el text en valencià/castellà/anglés
Opcional: link a altres webs (si es vol ampliar informació)
- ARXIU 2 - IMATGE
És imprescindible incloure en l'enviament una imatge representativa de l'acte (cartell, fotografía de la persona que realitza la conferència, imatge de recurs...) amb unes dimensions mínimes de 860x602 píxels.
- ARXIU 3 - PROGRAMA
Programa de l'acte en format pdf si es vol incloure en [Programa]
3. DIFUSIÓ DE LES ACTIVITATS A TRAVÉS DE XARXES SOCIALS EN ELS COMPTES DE LA FFTiC EN:
- TWITTER: Incloure menció @FILTRADCOM
- FACEBOOK: Incloure menció @Facultat de Filologia Traducció i Comunicació
- INSTAGRAM: Incloure menció @Filtradcom