Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris de la Secretaria de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació:
- Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
- Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
- Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
- Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.
Vies de comunicació
- Atenció telefònica: 96 386 42 54
- Fax: 96 398 39 58
- Atenció postal: Avinguda Blasco Ibáñez, 32. 46010 València
- Adreça electrònica: fac.filologia@uv.es
- Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació en horari d’atenció (de 9 a 14 h. de dilluns a divendres, i de 16 a 18 h. dilluns i dimecres).
- Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
- Enquestes