Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Fisioteràpia Logo del portal

Convocatòria Erasmus Màster 2025-26

Informació general

La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el segon semestre del curs acadèmic 2025/2026 una estada d'estudis en una universitat europea amb la qual hi haja signat un Conveni Interinstitucional de mobilitat de màster. Es convoquen fins a 50 beques.

Convocatòria i Bases Erasmus Máster 2025-26

Annex II. Relació de destinacions disponibles per titulació

Extracte de la convocatòria publicat en el DOGV (pendent)

Carta de l'Estudiant Erasmus

Sol·licitud

El període de sol·licituds serà del 8 de setembre al 6 d'octubre de 2025.

Es presentaran a través de la Seu electrònica de la Universitat de València, formulari "Beques Erasmus Màster".

Documentació a adjuntar a la sol·licitud:

  1. Certificat d'idioma, si el teu destí el requereix. Taula de equivalències d'idiomes
  2. Certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València

Resolució

El vicerectorat d'Internacionalització i Multilingüisme resoldrà la convocatòria. Els beneficiaris i beneficiàries hauran de complimentar els següents tràmits:

1. Acceptació: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'acceptar la beca a través de Seu Electrònica, Estudiants/Mobilitat/Expedient Erasmus EstudisSi per contra desitja renunciar, ha d'enviar un correu electrònic des del seu correu "usuari@alumni.uv.es"  a erasmusmaster@uv.es amb l'assumpte “Renúncia beca” i indicant nom i cognoms.

2.  Abans d'anar-te'n: abans de marxar a la universitat adjudicada, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els meus tràmits”:

  • Conveni de subvenció
  • Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i signat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.

El termini de presentació d'aquests dos documents finalitza 15 de  desembre de 2025, en tot cas abans de la data de partida a la universitat de destí.

3. Durant l'estada: La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudis/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica.

  • Certificat d'incorporació
  • Certificat d'estada. Les estades han de finalitzar obligatòriament abans del 31 de juliol de 2026

L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assistència en viatge: Protocol, Certificat genèric i Extracte pòlissa.



Convocatòria Erasmus Màster 2024-25

Informació general

La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el curs acadèmic 2024/2025 una estada d'estudis en alguna de les universitats europees amb les quals hi haja signat un conveni de mobilitat de màster.

Aquesta convocatòria té dos terminis de presentació de sol·licituds.

Convocatòria i Bases Erasmus Máster 2024-25

Extracte de la publicació en el DOGV

Carta de l'Estudiant Erasmus

Primer termini de sol·licitud: fins 22 març 2024

Segon termini de sol·licitud: del 4 de setembre al 5 d'octubre de 2024

Sol·licitud

La sol·licitud es realitzarà a través de Seu electrònica, “Programa de mobilitat Erasmus Màster”

No obstant això, pots avançar la preparació de la documentació per a realitzar la teua sol·licitud, assegurant-te de què disposes, si escau:

  1. del certificat d'idioma, si el teu destí el requereix. Taula de equivalències d'idiomes
  2. del certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València
  3. del certificat de becari o becària al curs 2023-2024, si és el teu cas

1. Acceptació: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'acceptar la beca a través de Seu Electrònica, Estudiants/Mobilitat/Expedient Erasmus Estudis. Si per contra desitja renunciar, ha d'enviar un correu electrònic a erasmusmaster@uv.es amb Assumpte “Renúncia beca” i indicant nom i cognoms

2.  Abans d'anar-te'n: abans de la seua partida, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els meus tràmits”:

  • Conveni de subvenció
  • Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i signat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.

El termini de presentació d'aquests dos documents finalitza 31 d'agost de 2024 o, en tot cas, abans de la data de partida a la universitat de destí.

3. Durant l'estada: La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudios/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica.

  • Certificat d'incorporació
  • Certificat d'estada. Les estades han de FINALITZAR obligatòriament abans del 31 de juliol de 2025

L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assistència en viatge: Protocol, Certificat genèric i Extracte pòlissa.



Convocatòria Erasmus Màster 2023-24

 

Informació general

La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el curs acadèmic 2023/2024 una estada d'estudis en alguna de les universitats europees amb les quals hi-haja signat un conveni de mobilitat de màster.

Aquesta convocatòria té dos terminis de presentació de sol·licituds.

  • El primer termini, per a estades de primer semestre del curs 2023-2024, comprendrà des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana fins al dia 10 de març de 2023
  • El segon termini, per a estades de segon semestre del curs 2023-2024, comprendrà del 4 de setembre al 5 d'octubre de 2023.

Convocatòria i Bases Erasmus Máster 2023-24

Extracte de la publicació en el DOGV.

Primer termini de sol·licitud: fins 10 març 2023 (TANCAT)

Segon termini de sol·licitud: del 4 de setembre al 5 d'octubre (TANCAT)

Sol·licitud

La sol·licitud es realitzarà a través de Seu electrònica, “Programa de mobilitat Erasmus Màster”

No obstant això, pots avançar la preparació de la documentació per a realitzar la teua sol·licitud, assegurant-te de què disposes, si escau:

  1. del certificat d'idioma, si el teu destí el requereix. Taula de equivalències d'idiomes
  2. del certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València
  3. del certificat de becari o becària al curs 2022-2023, si és el teu cas

1. Acceptació: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'acceptar la beca a través de Seu Electrònica, Estudiants/Mobilitat/Expedient Erasmus Estudis. Si per contra desitja renunciar, ha d'enviar un correu electrònic a erasmusmaster@uv.es amb Assumpte “Renúncia beca” i indicant nom i cognoms

2.  Abans d'anar-te'n: abans de la seua partida, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els meus tràmits”:

  • Conveni de subvenció
  • Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i signat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.

El termini de presentació d'aquests dos documents finalitza 31 d'agost de 2023 o, en tot cas, abans de la data de partida a la universitat de destí.

3. Durant l'estada: La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudios/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica.

  • Certificat d'incorporació
  • Certificat d'estada

 

L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assistència en viatge: Protocol, Certificat genèric i Extracte pòlissa.


Convocatòria Erasmus Màster 2022-23 Segon semestre

La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el segon semestre del curs acadèmic 2022/2023 una estada d'estudis en alguna de les universitats europees amb les quals hi-haja signat un conveni de mobilitat de màster.

NOVETAT: Durant el mes de gener es publicarà una segona convocatòria per fer estades de primer semestre del curs 2023-2024

NOVETAT: L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assitència en viatge:

Termini de sol·licitud: el termini s'obrirà l'endemà de la seua publicació en el DOCV, a principis de setembre, i romandrá obert fins al 5 d’octubre del 2022.

Extracte de publicació en el DOGV de 07/09/2022

La sol·licitud es realitzarà a través de Seu Electrònica, “Becas Erasmus Máster”

No obstant això, pots avançar la preparació de la documentació per a realitzar la teua sol·licitud, assegurant-te de què disposes, si escau:

  • del certificat d'idioma, si el teu destí el requereix i,
  • del certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València
  • del certificat de becari o becària al curs 2020-2021, si és el teu cas

Relació de sol.licituds admeses, així com de sol.licituds excloses provisionalment, amb indicació del motiu d’exclusió i posibilitat de subsanació.
El termini de subsanació finalitza el próxim 24 d’octubre

Resolució d'adjudicació de les ajudes de mobilitat Erasmus Màster per al curs 2022-2023 Segon semestre

ACCEPTACIÓ: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'ACCEPTAR la beca a través d' ENTREU, Estudiantes/Movilidad/Expediente Erasmus Estudis, fin al 15 de novembre de 2022

Si al contrari desitja RENUNCIAR, ha d'enviar un correu electrònic a erasmusmaster@uv.es  amb Assumpte “Renuncia beca”; i indicant nom i cognoms

DOCUMENTACIÓ: abans de la seua partida, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els mesu tràmits”:

  • Conveni de subvenció
  • Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i degudament firmat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.

El termini de presentació d'estos dos documents finalitza 31 de gener de 2023 o, en tot cas, abans de la data de partida a la universitat de destí.

La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudis/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica