Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants de la Facultat de Fisioteràpia

El repte “30 dies en bici”

• 28 de de març de 2019

S’ha organitzat una competició d’universitats compromeses amb la mobilitat sostenible i els hàbits saludables. El repte “30 dies en bici” naix amb l’objectiu de modificar els hàbits de transport de la comunitat universitària, buscant sempre mitjans menys contaminants i més actius de desplaçar-se al campus.

Mitjançant elements com la motivació i els incentius, qualsevol membre de la comunitat universitària pot guanyar regals si es desplaça en bicicleta. Es comptabilitzaran els km recorreguts en bici entre l`1 i el 30 d’abril.

La inscripció és totalment gratuïta tant per a la Universitat com per als seus alumnes, PDI i PAS, i a més la Universitat tindrà accés durant un mes a un panell de control on es podran visualitzar informes en temps real al voltant del CO2 estalviat per la nostra comunitat universitària, distàncies recorregudes, etc.

Per a participar només cal que la comunitat universitària ingresse un codi concret per a poder registrar-se.

El termini per a registrar-se romandrà obert fins al 15 d’abril.
Anima’t i participa!!!

Llista d'enllaços: