- CE1: Conèixer els costums i les pràctiques del sector en els seus vessants nacional i internacional, així com les peculiaritats inherents a les diverses àrees econòmiques.
- CE2: Obtenir una visió més àmplia de les relacions comercials, que comprèn tots els mercats turístics, enfocant la problemàtica empresarial des duna perspectiva tant local com global.
- CE3: Realitzar informes detallats sobre el sector i lactivitat turística.
- CE4: Detectar oportunitats i amenaces de distints mercats turístics, dels seus competidors a curt i llarg termini i els seus clients.
- CE5: Detectar nous mercats emergents i obrir-hi lempresa. Realització dinformes per a assessorament en relacions amb mercats emergents.
- CE6: Adaptar lestratègia comercial a les particularitats de cada entorn empresarial turístic.
- CE7: Seleccionar i gestionar les vies daccés als mercats turístics.
- CE8: Assumir responsabilitats directives i tècniques en organismes públics i per a públics lobjecte dels quals és el suport a la gestió de les empreses turístiques.
- CE9: Gestionar un departament de turisme en ladministració pública.
- CE10: Entendre i adaptar-se a les particularitats culturals de cada mercat turístic.
- CE11: Capacitat de direcció de departaments dempreses turístiques.
- CE12: Conèixer la metodologia de la governança turística.
- CE13: Analitzar l´estructura de l´activitat turística en tots els nivells, tenint en compte els components del desenvolupament turístic sostenible, els seus avantatges i les seues limitacions i riscos.