University of Valencia logo Logo Head Office Logo del portal

Tramitació

  • Quan es produeix el rescat?

Quan es produïsca la situació de jubilació, incapacitat permanent, dependència, la secció de Seguretat Social facilitarà al beneficiari, mitjançant correu electrònic, el procediment a seguir per a materialitzar el rescat dels drets consolidats. Se li adjuntarà el formulari que haurà de presentar, degudament emplenat, en qualsevol oficina de CaixaBank. Des d'aquesta entitat l'informaran sobre la documentació que haurà d'aportar, que serà diferent depenent del fet causant motivador del rescat.

Les prestacions del pla de pensions hauran d'abonar-se al beneficiari o beneficiaris previstos en les especificacions o designades, tret que hi hagués embargament, trava judicial o administrativa, i en aquest cas caldrà ajustar-se al qual disposo el manament corresponent.

  • Quina documentació és necessària per a cobrar la prestació?

    • Sol·licitud de prestació signada
    • Comunicació de dades personals (retenció d’IRPF)
    • Fotocòpia DNI del partícip.
    • Jubilació: certificat acreditatiu de la jubilació expedit per l'INSS o per l'òrgan competent.
    • Invalidesa: còpia proposada i resolució d'invalidesa de l'INSS o de l'òrgan competent.
    • Defunció: partida de defunció del partícip
      • Sense designació expressa del beneficiari: llibre de família i certificat d'últimes voluntats.
      • Fotocòpia del DNI del beneficiari.

Formularis