Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Magisteri Logo del portal

Servei 1 Atendre les demandes d’informació i orientació formulades per l’alumnat (futur, actual i titulat) i altres persones usuàries.

Servei 2 Tramitar les sol·licituds d’accés a través del reconeixement d’estudis oficials parcials de l’alumnat que desitja incorporar-se al centre i informar sobre la seua resolució.

Servei 3 Proporcionar l’assistència tècnica i administrativa a l’alumnat durant tot el procés de matrícula, en estudis de grau i màster.

Servei 4 Informar l’alumnat sobre la manera en què pot acreditar els requisits per a l’anul·lació de matrícula total o parcial per causa de força major sobrevinguda, remetre l’informe deganal a la comissió que ha de resoldre l’expedient i realitzar els tràmits derivats de la resolució.

Servei 5 Tramitar les sol·licituds de reconeixement i transferència de crèdits, remetre-les a la comissió corresponent, informar sobre la seua resolució a l’estudiant o l’estudianta i, si escau, emetre el rebut del reconeixement concedit amb la seua incorporació a l’expedient.

Servei 6 Tramitar els trasllats d’expedients acadèmics sol·licitats per l’alumnat admès en altres universitats.

Servei 7 Gestionar els rebuts de l’alumnat del centre, incloent-hi devolucions o pagaments complementaris.

Servei 8 Coordinar i gestionar els expedients de l’alumnat que participa en programes de mobilitat i informar sobre la seua resolució.

Servei 9 Informar l’estudiant o l’estudianta sobre els tràmits i terminis relatius a les pràctiques curriculars, i realitzar totes les gestions relatives a les pràctiques curriculars.

Servei 10 Gestionar els tràmits vinculats al treball de final de grau i al treball de final de màster de l’alumnat.

Servei 11 Expedir certificats acadèmics i altres certificats a sol·licitud de l’alumnat.

Servei 12 Tramitar les sol·licituds de l’alumnat en matèria d’avançament de convocatòria d’exàmens i informar-ne sobre la seua resolució.

Servei 13 Tramitar les sol·licituds de l’alumnat en matèria d’impugnació de qualificacions i informar sobre la seua resolució.

Servei 14 Tramitar les sol·licituds de l’alumnat en matèria d’avaluació curricular per compensació, remetre l’informe deganal sobre el compliment dels requisits per a aquesta avaluació i realitzar els tràmits derivats de la seua resolució.

Servei 15 Tramitar els títols (ordinaris o duplicats) i el suplement europeu al títol (SET) i lliurar-los a l’alumnat.

Servei 16 Gestionar la documentació i informació d’interès vinculada a programes de doctorat de la Facultat, inclosa la relacionada amb el dipòsit i defensa de tesi.

Servei 17 ramitar les sol·licituds de l’alumnat relacionades amb la superació dels requisits formatius complementaris exigits pel Ministeri per a l’homologació de títols estrangers d’educació superior.

Servei 18 Publicar els horaris, aules i dates d’exàmens, una vegada aprovada l’Oferta del curs acadèmic (OCA).