Logo de la Universitat de València Logo Màster en Bioestadística Logo del portal

Tabla de personas
Foto Nom i cognoms Adreça + info Biografia
FORTE DELTELL, ANABEL

FORTE DELTELL, ANABEL

PDI-Titular d'UniversitatDirector/a Titulacio Master Oficial

Calle Doctor Moliner, 50 Campus de Burjassot Facultat de Ciències Matemàtiques Departament d'Estadística i I.O. Planta 3a despatx 25

(9635) 43978

anabel.forte@uv.es

CONESA GUILLEN, DAVID VALENTIN

CONESA GUILLEN, DAVID VALENTIN

PDI-Catedratic/a d'Universitat

Despacho 019, 3º piso Departament Estadística i IO, Facultat de Matemàtiques, C/ Dr. Moliner 50 46100 Burjassot (Valencia)

(9635) 43791

david.v.conesa@uv.es

Biografia
 

David Conesa és Doctor en Matemàtiques per la Universitat de València, lloc on treballa des d'octubre de 1993. Desenvolupa recerca en l'àrea de la modelització estadística de situacions en què la incertesa és present, i ho fa majoritàriament des de la perspectiva bayesiana. Així, per exemple, ha treballat en problemes de models de cues d'espera, models jeràrquics, anàlisi d'eficiència, models de supervivència animal, i últimament en models de distribució espacial d'espècies i malalties.

És coautor de més de 85 publicacions, la majoria indexades en revistes d'impacte internacional, i més de 260 comunicacions en congressos nacionals i internacionals. Ha codirigit 10 tesis i està codirigint en l'actualitat dos més.

Ha realitzat estades de recerca i docents en Duke University (USA), Lancaster University (RU), Statistical and Applied de Matemàtiques Sciences Institute (USA), Université de Bordeaux (França), Università de Bergamo (Itàlia), Universidade do Minho (Portugal), Università Cattolica del Sacro Cuore (Itàlia) i diverses universitats espanyoles.

Va ser el President de la Societat Espanyola de Bioestadística durant els anys 2014 i 2015, i en l'actualitat és l'Editor en Cap de la revista Statistics and Operations Research Transactions (SORT).

Ha impartit docència de Matemàtiques, Bioestadística, Disseny d'Experiments, Estadística Espacial i Temporal, Estadística Matemàtica, Modelització Estadística, Probabilitat i Simulació, Estadística bayesiana, Computació i Programació en R, Models Lineals Generalitzats, i Models de suavitzat, additius i mixtos.

CORBERAN VALLET, ANA

CORBERAN VALLET, ANA

PDI-Titular d'UniversitatCoordinador/a Curs

(9635) 43985

ana.corberan@uv.es

Biografia
 

[Biografia, versió en valencià]

SANTONJA GOMEZ, FRANCISCO JOSE

SANTONJA GOMEZ, FRANCISCO JOSE

PDI-Titular d'UniversitatResponsables de Gestio AcademicaCoordinador/a Titulacio de Grau
CARPIO I ESPI, JOSEP IGNASI

CARPIO I ESPI, JOSEP IGNASI

PAS-Esc. Administrativa

ADMINISTRATIU d'oposició SECRETARIA FACULTAT MATEMÀTIQUES CAMPUS BURJASSOT

(9635) 44357

josep.i.carpio@uv.es

MARTINEZ BENEITO, MIGUEL ANGEL

MARTINEZ BENEITO, MIGUEL ANGEL

PDI-Titular d'Universitat