Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Premi i massiva presència d'estudiants i egressats del màster en el CEB-EIB-19

• 1 de juliol de 2019

Durant els dies 18 a 21 de juny de 2019 es va celebrar a València la XVII Conferència Espanyola de Biometria i la VII Trobada Iberoamericà de Biometria. La Facultat de Matemàtiques-UV va participar de manera activa en l'organització de l'esdeveniment a través de la seua cessió d'espais i amb la col·laboració de professorat. Aquesta conferència ha destacat per la seua nombrosa presència (21 participants sobre un total de 138) l'elevat nombre d'estudiants i d'egressades i egressats del Màster en Bioestadística. A més, un estudiant del Màster (Francisco Izquierdo Tarín) va rebre el premi al millor pòster d'estudiants.

+Info:  https://congresos.adeituv.es/CEB-EIB_2019