Un estudi qüestiona les capacitats pedagògiques de les imatges en els llibres de text d’història
5 de de setembre de 2017
La recerca, dirigida per Juan Carlos Bel Martínez, de la Facultat de Magisteri, posa de manifest que la majoria de les imatges dels manuals compleixen una funció merament decorativa. El treball, que analitza llibres de text durant dues regulacions educatives diferents, destaca que hi ha poca evolució respecte a l’ús de les imatges. A més, l’investigador incideix que les editorials fallen a potenciar l’alfabetització visual i les capacitats històriques dels alumnes a través de fotografies i dibuixos.
Recursos didàctics del Ministeri d'Educació
23 de de juny de 2016
El procés d'aprenentatge s'estén al llarg de tota la vida d'una persona i el Ministeri d'Educació disposa de múltiples recursos per a tal fi
La reválida de Bachiller, la nueva Selectividad
17 de de juny de 2016
L’arribada de la LOMCE suposa la desaparició de la PAU o Selectiu. El nou model ha generat molta incertesa, però finalment será més pareguda a la proba actual del que semblava
Les 13 claus per a comprendre la LOMCE
7 de de juny de 2016
Ja ha començat la PAU 2016, l'última prova de selectivitat abans que entre en vigor la LOMCE. Repassem els canvis que suposarà aquesta nova llei
El conflicte amb l'educació concertada
25 de de maig de 2016
En les últimes setmanes ha ocupat molts titulars el conflicte amb l'educació concertada: avui t'expliquem les diferències amb l'ensenyament públic
El URAP col·loca, una vegada més, a la Universitat de València com una de les millors institucions
28 de d’abril de 2016
Novetats màster: redisseny web i xarxes socials
22 de d’abril de 2016
El nou disseny web més intuïtiu i visual a més està acompanyat per les noves xarxes socials del màster
La Universitat de València es posiciona entre les millors universitats del món en onze disciplines
7 de d’abril de 2016
La Universitat de València es posiciona entre les millors universitats del món en onze disciplines de les 39 avaluades
El desenvolupament cognitiu: les fases de Piaget
9 de de març de 2016
El desenvolupament cognitiu és el procés mitjançant el qual l'ésser humà va adquirint coneixement a través de l'aprenentatge i l'experiència.
AICLE / CLIL, cinc coses que desconeixies
4 de de març de 2016
Aquest mètode d'aprenentatge i ensenyament va suposar una revolució quan va començar a impartir-se i a dia d'avui està molt entès ja que els seus beneficis són múltiples.