Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat de Matemàtiques

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris de la Secretaria de la Facultat de Ciències Matemàtiques podran:

• Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
  • Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
  • Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
  • Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.

Vies de comunicació

• Atenció telefònica: 963544357
  • Atenció postal:  C/ Doctor Moliner, 50 46100 Burjassot (València)
  • Fax: 963543599