University of Valencia logo Logo Faculty of Philology, Translation and Communication Logo del portal

Ajornat el curs “Comerç electrònic i màrqueting digital” i segueix obert el termini d'inscripció en els cursos: “Usabilitat i prototipatge sense codi” i “Com convèncer a inversors”

  • October 25th, 2024
Ajornat el curs “Comerç electrònic i màrqueting digital” i segueix obert el termini d'inscripció en els cursos: “Usabilitat i prototipatge sense codi” i “Com convèncer a inversors”

 

Ajornat el curs “Comerç electrònic i màrqueting digital” i segueix obert el termini d'inscripció en els cursos: “Usabilitat i prototipatge sense codi” i “Com convèncer a inversors”

El curs Comerç electrònic i màrqueting digital ha sigut ajornat al 9 i el 12 de desembre.

Els cursos següents tenen les següents dates de finalització del termini d'inscripció

“Usabilitat i prototipatge sense codi”: 11/11/2024.

“Com convèncer a inversors”: 03/12/2024

Aquests cursos formen part d'UVemprén Campus, un programa formatiu orientat a l'especialització en emprenedoria de l'estudiantat i persones diplomades de la Universitat de València. El programa comprèn accions formatives de diferent duració (5 o 10 hores) amb un màxim de 40 places per cada curs. Les despeses de matrícula estan coberts gràcies a les beques que ofereix Santander Open Academy..

Més informació prement ací.