Universitat de ValènciaResearch and Tech Transfer Logo del portal

Convening entityInstituto de Salud Carlos III (ISCIII)
Granting procedure Competitive concurrence
AnnouncementCall link
Object

Les subvencions tenen com a finalitat fomentar la recerca en malalties rares i neuromusculars amb especial èmfasi en Esclerosi Lateral Amiotròfica (en endavant, ELA), mitjançant el finançament de projectes que facin possible el desenvolupament i implementació en el SNS d'actuacions clinicoassistencials que, permetin millorar la prevenció, el diagnòstic, el tractament i, en definitiva, l'atenció a aquests pacients i les seves famílies.

Type Projects R+D+i
Subtype Specific projects, Generic projects
Modalities

Línies de recerca objecte de la convocatòria:

a) Medicina Genòmica de malalties rares, identificació de variants i eines per a la prevenció i el diagnòstic precoç d' aquestes malalties, incloent-hi també els tumors de baixa freqüència.
b) Millora de la prevenció, diagnòstic precoç i tractament de l'esclerosi lateral amiotròfica (ELA) i altres malalties neuromusculars, mitjançant l'establiment de circuits coordinats assistencials i de recerca.
c) Recerca en estratègies de continuïtat assistencial des de l' hospital a l' atenció primària per a l' atenció de pacients amb malalties rares i les seves famílies, amb especial èmfasi en la prevenció.
d) Recerca en atenció a la cronicitat i discapacitat dels pacients amb malalties rares, ELA i altres malalties neuromusculars.

Internal instructionsLink internal instructions
Start submitting 18/07/2024
End of submission 03/09/2024

Description

Scope Research
Geographic scope State
Type Projects R+D+iProjects R+D+i
Subtype Specific projects, Generic projectsSpecific projects, Generic projects

Search

Search
Scope



Select All None
Geographic scope







Select All None
Type








Select All None
Subtype







Select All None
By date: (format: dd/mm/yyyy)
 
 

Both fields must be filled