Universitat de ValènciaResearch and Tech Transfer Logo del portal

Sostenibilitat en I+D+I

  • July 1st, 2024
Edificio de Rectorado de la Universitat de València.
Edificio de Rectorado de la Universitat de València.

Com a part d'una estratègia integral alineada amb els objectius de sostenibilitat, la Universitat de València està promovent un conjunt de mesures que pretenen crear un marc que incloga diversos aspectes relacionats amb la sostenibilitat, integrant les millors pràctiques, les polítiques i el compromís de la comunitat, i incrementant els seus recursos per a contribuir al compliment d'aquests objectius.

En aquest sentit, conscients del compromís de la Universitat de València amb la implementació reeixida dels objectius de sostenibilitat, el Vicerectorat de Sostenibilitat, Cooperació i Vida Saludable, en col·laboració amb el Servei de Transferència i Innovació i el Servei de Gestió de la Investigació, han posat en marxa iniciatives relacionades amb bones pràctiques en sostenibilitat per al desenvolupament de projectes d'investigació i transferència de tecnologia, un dels eixos principals de la UV, amb l'objectiu no sols de mantindre a la Universitat de València com un agent cultural de primer ordre que transferisca coneixement i cultura més enllà dels seus campus universitaris, sinó també mitjançant accions de suport a la comunitat per a validar i donar solucions als reptes de la sostenibilitat mitjançant la R+D+i.

En la pàgina web del Portal d'Investigació i Transferència, secció: “Tràmits, Normativa i Documentació” apartat “Sostenibilitat en R+D+i” pot trobar documentació relacionada amb les bones pràctiques en sostenibilitat per al desenvolupament de projectes de recerca i transferència en la UV; informació relativa a les iniciatives sostenibles de la Universitat de València, d'utilitat per a redactar memòries de projectes de recerca; i un enllaç a diversos documents relacionats amb el Principi de no causar perjudici significatiu al medi ambient (DNSH).