Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

• I JORNADES DIVULGATIVES DELS SERVEIS CENTRALS DE SUPORT A LA INVESTIGACIÓ EXPERIMENTAL

08/01/18

Des dels Serveis Centrals de Suport a la Investigació Experimental (SCSIE) de la Universitat de València (SCSIE-Burjassot y UCIM) us convidem a assistir la les I Jornades Divulgatives que hem organitzat amb la finalitat d’informar a la comunitat universitària, així com a les institucions i empreses interessades, dels nostres serveis tècnics de suport a la investigació i de l’equipament que disposem. Les jornades seràn el proper 18 de gener de 2018, al Saló de Graus de la Facultat de Medicina i el 23 de gener de 2018 al Saló de Graus de la Facultat de Farmàcia.

[Llegir més]

• 14/12/17

La secció de Proteòmica del SCSIE col·labora en l'organització de la jornada “Últimos Avances en Espectrometría de Masas y en Análisis de Datos"

El passat 14 de desembre, la secció de Proteòmica del SCSIE, juntament amb l’empresa SCIEX, va organitzarar una jornada sobre l’aplicació de l’espectrometria de masses en l’àmbit de la proteòmica. La presentació s’engloba dintre una sèrie de jornades tècniques en què dita secció vol mostrar als investigadors i empreses els nous avanços en espectrometria de masses aplicada a l’àmbit de les tecnologies òmiques. La jornada va resultar molt satisfactòria ja que va permetre avançar als assistents les noves metodologies de treball de les què esperem disposar en breu a la secció organitzadora.

• 12/12/17

Les seccions de Proteòmica y Espectrometria de Masses col·laboren en la organització de la jornada “ Aplicació de la espectrometria de masses en l’àmbit de les ciències “Ómiques” i Imatge Molecular"

El passat 23 de Novembre, les seccions de Proteòmica y Espectrometria de Masses, conjuntament amb l’empresa Bruker, organitzaren una jornada sobre l’aplicació de l’espectrometria de masses en l’àmbit de la proteòmica y la metabolòmica així com en l’anàlisi d’imatge. La presentació s’engloba dintre una sèrie de jornades tècniques en què les seccions volen mostrar als investigadors i empreses els nous avanços en espectrometria de masses aplicada a l’àmbit de les tecnologies òmiques i l’imatge molecular. La jornada va resultar molt satisfactòria ja que va permetre avançar als assistents les noves metodologies de treball de les què esperem disposen en breu les seccions organitzadores.

• 09/11/17

Nou processador de teixits HistoCore PEARL en la Secció del Microscopia del SCSIE.

El HistoCore PEARL és un processador automàtic de teixits apte per a la inclusió de mostres en parafina amb una capacitat de fins a 200 cassets per cicle. Al estar totalment tancat ofereix una alta fiabilitat que permet un processament convencional segur i de confiança en tot tipus de teixits. La programació del processat fa possible fixar la durada i temperatura de cada pas, així com l'aplicació de buit o pressió, optimitzant així el resultat de la inclusió.

• La seccion de Espectroscopia Atomica organiza la jornada

18/10/17

La seccion de Espectroscopia Atomica organiza la jornada "Microondas: una herramienta fundamental en el laboratorio analitico"

El pasado 18 de Octubre, la seccion de Espectroscopía Atómica junto con la empresa Gomensoro, organizaron una jornada sobre microondas para dar a conocer el equipo Milestone de microondas de alta presion, que se dispone en la seccion asi como, las aplicaciones respecto a digestion, extraccion y sintesis de muestras que pueden ser atendidas. De la Universidad De Valencia participaron como ponentes Mª Luisa Cervera, Catedratica del Departamento de Quimica Analitica, Dinoraz Velez, Investigadora del IATA y, desde Salud Publica de Alicante, Alfredo Sanchez. La jornada resulto muy satisfactoria para todos los participantes.

• 16/10/17

El SCSIE oferta pel curs 2017-2018 diferents certificats universitaris de formació en experimentació animal.

Les modalitats són:

• Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Funció A+B+C)- Roedors i Lagomorfs.
    • Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Funció D)
    • Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Especialitat Peixos)
    • Certificat Universitari de Formació en Experimentació amb animals (Especialitat Porcins)

Cualquier información y la preinscripción la encontraréis en el siguiente enlace a partir de hoy:

Per a més novetats, utilitza el cercador