Universitat de ValènciaUVesports Logo del portal

L'equip de tennis de la UV guanya dos bronzes al Campionat d'Espanya Universitari

  • Unitat Web i Màrqueting
  • 29 d’abril de 2022
Tennis

La Universitat de València ocupa la quarta plaça per equips entre un total de 30 universitats competidores.

Més de 80 tennistes de 30 universitats de tot el país es van donar cita al ‘Múrcia Club de Tennis 1919’ on es va celebrar el Campionat d'Espanya Universitari (CEU) de Tennis del 23 al 25 d'abril.

En la modalitat individual femenina l'esportista de la UV Gemma Lairon es va emportar el bronze. Va guanyar els partits de huitens i quarts, però no va poder en semifinals amb Alba Rey, de la Universitat Catòlica de Múrcia –UCAM- que exerceix d'amfitriona enguany, i que va acabar guanyant el campionat.

En la categoria de dobles femení les tennistes de la Universitat de València Ana Martínez i Mireia Moret van finalitzar el torneig en tercera posició en caure enfront de les representants de la Universitat Catòlica de València Paula Balaguer i Mireia Pons, que es van emportar la plata. L'or va ser per a la parella femenina de la UCAM, composta per Olga Esteve i Tita Torró.

En individual masculí, el tennista de la Universitat de València Raul Gil va quedar quart en la classificació. La mateixa posició que va aconseguir la parella formada per Mario García i Nicolás Terrer, que van finalitzar quarts en la modalitat de dobles masculí.

El balanç total del campionat va donar el triomf a la Universitat Catòlica de Múrcia. Li van seguir la Universitat de Sevilla i la Universitat de Granada. La Univeristat de València va ser la quarta sobre un total de 30 universitats participants.