Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 30/10/2025 10:00 | 30/10/2025 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 06/11/2025 10:00 | 06/11/2025 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Useche Hernandez, Sergio Alejandro
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Gene Morales, Javier
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Comprendre els ODS i la seva rellevància educativa.
- Identificar mètodes per a alinear els resultats d'aprenentatge del curs amb els ODS.
- Aplicar pràctiques docents que promoguin la sostenibilitat en l'ensenyament superior.
- Reflexionar sobre l'impacte més ampli de la integració dels ODS en l'educació superior per a fomentar graduats socialment responsables.
- Unitat 1: Introducció als ODS
- Unitat 2: Estratègies per a integrar els ODS en els resultats de l'aprenentatge
- Unitat 3: Disseny d'activitats i avaluacions alineades amb els ODS
- Unitat 4: Avaluació de l'impacte educatiu dels resultats alineats amb els ODS. Avaluació de casos d'èxit.
- Integrar els ODS en els objectius dels seus cursos.
- Dissenyar i avaluar activitats alineades amb els principis dels ODS.
- Promoure pràctiques educatives sostenibles en els seus contextos d'ensenyament.
- Avaluar críticament l'impacte de les activitats i programes acadèmics en la sostenibilitat.
Per a aprovar el curs, els estudiants han de completar i pujar el 100% de les tasques
- Un petit projecte per unitat, que inclogui breus tasques de reflexió sobre pràctiques docents sostenibles.
- Una tasca final que alineï un programa d'estudis amb un ODS rellevant.
- Participació activa en fòrums en línia.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a