Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
En línia asíncrona + Presencial
Llengua
Castellà
Durada total
6
Durada presencial
4
Durada en línia asíncrona
2
Programa
PAD
Modalitat formativa
Curs
Curs acadèmic
2022-2023
Edició
01
Any del pla de formació
2023
Data d'inici del curs
17/10/2023
Data de finalització del curs
19/10/2023
Data d'inici d'inscripció
04/09/2023
Data de finalització d'inscripció
11/09/2023
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 17/10/2023 09:30 | 17/10/2023 11:30 | Aula PB SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 19/10/2023 09:30 | 19/10/2023 11:30 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Professorat UV
- Sancerni Beitia, Maria Dolores
- PDI-Titular d'Universitat
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
L'objectiu del curs és capacitar per a l'elaboració de proves de rendiment de qualitat, així com en la valoració de la seva eficàcia i utilitat.
Continguts
- Com construir una taula d'especificació
- Normes per a la redacció de preguntes objectives, tant d'elecció múltiple com d'altres formats.
- Criteris per a valorar la qualitat de les preguntes d'avaluació
- Introducció a l'elaboració de bancs de preguntes
Competències que es desenvoluparan
Capacitar als participants per a:
- Elaborar correctament taules d'especificació prèvies a la redacció de preguntes
- Redactar preguntes objectives d'avaluació d'acord amb els estàndards proporcionats
- Detectar i corregir fallades en l'elaboració de proves de rendiment
- Elaborar rúbriques de correcció adequades
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
- Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final.